וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה תיערך בין הפועל ת"א לחברת האבטחה. הדרישה: 2 משחקי רדיוס

23.10.2017 / 12:51

בעקבות האירועים האלימים בדרייב אין, במהלכם נפצעה מאבטחת בפניה, תיערך פגישת הסקת מסקנות בין נציגי האדומים, חברת TQS, המשטרה וחברת היכלי הספורט. היועץ המשפטי דורש להעניש את האדומים, עוד שני אוהדים נעצרו

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

פחות מ-48 שעות מאז האירועים האלימים במשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, והיום (שני) הודיע היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, כי הוא דורש עונש של שני משחקי רדיוס בפועל ושני משחקי רדיוס על תנאי לאדומים בעקבות השלכת המציתים לפרקט. עם זאת, כתב אור, כי אם הפועל תל אביב תעביר את פרטי אוהדיה שזרקו את המציתים וליוו את השופטים בקללות למכוניות, הוא ישקול בחיוב הפחתה בעונש ויעמיד את האוהדים לדין. יו"ר הקבוצה רמי כהן קיבל אזהרה בעקבות דבריו לשופט גיא שמואלי בסיום המשחק.

בשעות הערב הודיעה המשטרה על מעצר שני אוהדים נוספים שהיו מעורבים בהתפרעות. אחד מהם השליך פח לעבר המאבטחים, והשני הפריע לשוטרים בניסיון מעצר של אחד החשודים. בסך הכל עצורים חמישה אוהדים של הפועל תל אביב, כשהשניים האחרונים יובאו להארכת מעצר מחר בשעות הבוקר.

בינתיים תיערך היום פגישה בין הנהלת הפועל תל אביב, נציגי המשטרה, נציגי חברת האבטחה TQS ונציגי חברת היכלי הספורט, כדי לדון בנעשה במשחק, ולקבל החלטות לגבי העתיד. משחק הבית הבא של הפועל תל אביב הוא ביום ראשון הקרוב נגד הפועל אילת, והאדומים צריכים בקרוב להתחיל להתארגן לגביו בכל הנוגע לשיטור ואבטחה ולכן הישיבה נערכת כל כך סמוך לאירועים.

עוד בנושא:

מאבטחת נפצעה בראשה מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי הפועל תל אביב
הפועל תל אביב צפויה לספוג עונש רדיוס, אוהד נוסף נעצר

ND שלושה אוהדי הפועל תל אביב נעצרו בחשד לאלימות כלפי מאבטחים. מערכת וואלה! NEWS
הרגע האלים בין המאבטחים לאוהדים/מערכת וואלה! NEWS

המאבטחת שנפגעה בסיום המשחק מהשלכת בקבוק בירה בחניה על ידי אחד מאוהדי הפועל תל אביב שהוארך מעצרו אמש, נותחה בפניה לאחר שנחתכה בצורה קשה באזור הלחי. כזכור, האירוע היה האחרון מבין התקריות האלימות, כשהראשון כלל אלימות מצד אוהדי האדומים והתזת גז פלפל מצד שניים מהמאבטחים שנלקחו לחקירה. לאחר מכן, בחניה, נזרקו בקבוקים מצד אוהדי האדומים לעבור כוח מאבטחים, שביניהם שהתה המאבטחת שנפצעה.

"אתמול במהלך משחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים נפתחה קטטה בין מאבטח למספר אוהדים (5-8)", סיפר המאבטח נדב אליהו בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, "המאבטח שהיה באותו רגע לבד שלף גז פלפל וריסס. בהמשך הבאלגן נרגע קצת ולאחר מכן פרץ שוב כשכמות גדולה של אוהדים תקפו שוב מאבטחים, כשסירטון רואים שהמאבטחים הולכים אחורה. ולא מנסים להגן על עצמם על ידי שימוש בכוח. (פה המקום להוסיף לאלה שעדיין לא יודעים, אין רשות למאבטחים להשתמש בכוח סביר כמו במועדונים ושאר אירועים".

"זה התפקיד של המשטרה (שלא התערבה) לעצור דבר כזה. אקצר לכם.. המאבטחים בסיום המשחק יצאו החוצה לחניה #להחזיר_ציוד ברכב האבטחה שנמצא שם קבוע ( כמובן שהתקשורת בחרה לרשום שהמאבטחים חיכו שם לאוהדים דבר שהוא לא נכון !) התחילה שוב אלימות מילולית כשניר (אחד ממנהלי האבטחה), לוקח את המאבטחים אחורה ומונע מהם להתקרב לאוהדים שבאים לתקוף אותם שוב. ברגע שהוא מסתובב אחורה אחד מהאוהדים (עצור) מעיף בקבוק בירה שלמה לעבר מאבטחות שנמצאות בחניה הגבוהה יותר. ופוגע לה בדיוק בפנים. קצת מתחת לעין.. היא עפה על הריצפה ומשם מפונת באמבולנס למיון עם שברים בפנים.."

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "המנהלת רואה חשיבות גדולה בקבוצת הפועל תל אביב ובקהל אוהדיה הגדול, אשר מוסיף צבע רב לליגה. עם זאת אנו עדים לכך שקבוצת מיעוט של אוהדים מנסה להשתלט ולפגוע בקבוצה ובליגה. אנו מצפים מהקבוצה ומאוהדיה לפעול יחד עם המשטרה כנגד מיעוט זה ביד חזקה ולהוקיעם. אנו מקווים שהמתפרעים יבואו על עונשם ומקווים שבית המשפט יחמיר בעונשם כדי להרתיע ממעשים דומים בעתיד. המנהלת שולחת איחולי החלמה למאבטחת קורל מיכל כהן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully