וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה כעס על שחקני מכבי תל אביב: "הוא רוצה לראות יותר קבוצתיות"

25.10.2017 / 8:06

מכבי תל אביב אופטימית מרוח הלחימה והעיקשות ("לפחות העונה אף אחד לא נשבר"), אך המאמן רטן על מספר האסיסטים והריבאונדים ("זה לא מקובל עליי"). קול מודה: "אנחנו צריכים להניע טוב יותר את הכדור"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד אמש (שלישי) 69:88 לאולימפיאקוס, אולם בקבוצה מצאו גם נקודת האור: בהשוואה לשתי העונות השחונות שעברו עליה קודם לכן, לפחות הקבוצה הנוכחית מראה אופי. "כבר חזרנו למשחק, השחקנים נלחמו. נראה שזו קבוצה אחרת השנה, אף אחד לא נשבר", אמרו בקבוצה.

בחדר ההלבשה השחקנים נראו מאוכזבים ושקטים. גורם בקבוצה העיד: "ספאחיה העריך את המלחמה של הקבוצה אבל כעס בחדר ההלבשה ואפשר להבין למה. הוא רצה לראות יותר קבוצתיות".

ספאחיה העיר לשחקנים בעיקר על מספר האסיסטים המועט (9 לעומת 9 איבודים), כמו גם על היכולת בריבאונד (39 לעומת 39 של אולימפיאקוס). שמאוחר יותר במסיבת העיתונאים אמר: "לא מקובל עלי מספר האסיסטים הנמוך הזה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הפסידה 69:68 לאולימפיאקוס, קול החטיא על הבאזר
נחשפה תקרת הזכוכית של מכבי תל אביב: אודי הירש מנתח את ההפסד
ניצחון החמוצים: כשמכבי תל אביב נתקלה ביריבה אפורה וקשוחה
נבן ספאחיה: "הפרטים הקטנים הכריעו, יש לנו בעיות בהתקפה"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
מודאג ממספר האסיסטים. ספאחיה/ברני ארדוב

נוריס קול, שהצטיין פעם נוספת עם 22 נקודות, נראה מאוכזב במיוחד, אחרי שהחטיא על הבאזר. "זה אף פעם לא מרגיש טוב להפסיד, אבל אני שמח שנלחמנו חזק ושיחקנו יחד", אמר בחדר ההלבשה. "אני חושב שהמשחק הזה ישפר אותנו בעתיד. אנחנו נלמד ממנו ונמשיך להשתפר ככל שהעונה תתקדם. למרות שלא ניצחנו, היו כמה דברים טובים במשחק הזה. יש דברים שאנחנו יכולים להיות מרוצים מהם ומצד שני יש דברים שאנחנו צריכים לשפר".

קול הוסיף: "אנחנו צריכים להניע יותר את הכדור. הם קבוצת הגנה טובה, הם הקשו עלינו, ואנחנו צריכים להוציא את התוכניות שלנו לפועל בצורה ממש טובה נגד קבוצות כאלה. זה היה משחק היורוליג השלישי שלנו, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני".

פייר ג'קסון, שסיים עם 14 נקודות ו-3 אסיסטים, הודה: "יש רגשות מעורבים אחרי ניצחון כזה. נלחמנו, אבל הפסדנו בנקודה, ואף אחד לא רוצה להפסיד. יש לנו קבוצה לוחמת וזה מה שאפשר להגיד על מכבי מהמשחקים עד עכשיו".

מייקל רול ניתח את המהלך האחרון במשחק, ואמר ש"היו כמה שניות אבל לא הצלחנו להשתלט מהר מספיק על הכדור. אם היינו מצליחים להגיע למצב קליעה מהר יותר, אולי היינו קולעים. בסופו של דבר הקהל היה נהדר, אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק, היתה אווירה מדהימה, אולימפיאוקס קבוצה מצוינת, ונצטרך ללמוד מהטעויות. אף אחד בסופו של דבר שמח כי כולם רוצים לנצח , גם אם נלחמנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נוריס קול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"צריכים להניע את הכדור טוב יותר". קול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully