וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 69:68

הצהובים ספגו הפסד ראשון העונה בכל המסגרות אחרי 40 דקות צמודות ביד אליהו. נוריס קול הצטיין עם 22 נקודות, אבל החטיא על הבאזר ופספס אפשרות לנצח. ביום חמישי: הכוכב האדום בלגרד בחוץ

נוריס קול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האיש של מכבי בהתקפה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) את ההפסד הראשון שלה העונה בכל המסגרות, 69:68 לאולימפיאקוס במחזור השלישי ביורוליג. הצהובים אמנם היו במשחק לכל אורכו, אבל נוריס קול שהצטיין עם 22 נקודות, החטיא זריקה על הבאזר ופספס הזדמנות לנצח את המשחק. ביום חמישי נבן ספאחיה ושחקניו יתארחו אצל הכוכב האדום בלגרד וינסו לחזור למסלול הניצחונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 1

פתיחה טובה של היוונים סייעה להם לעלות ל-4:12 אחרי 3:45 דקות. הצהובים ניהלו התקפות מבולגנות, אבל גם אולימפיאקוס נתקעה ומכבי רצה 0:9 בדרך ליתרון. 1:44 דקות לסיום הרבע, יובל זיסמן עלה לפרקט - יליד ישראל הראשון שמשותף העונה במדים הצהובים ביורוליג. ההמשך היה צמוד ובסיום הרבע זה 18:18.

רבע 2

נוריס קול קלע 4 נקודות רצופות בפתיחת הרבע השני ומכבי עלתה ל-18:22, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מומנטום ארוך. היוונים הפכו ל-24:25 ועלו ל-26:30. פייר ג'קסון עוד הפך עם שלשה (30:31), אבל בסיום המחצית זה 33:35 לאולימפיאקוס.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן אולימפיאקוס קוסטס פפאניקולאו. ברני ארדוב
רול מול פפאניקולאו/ברני ארדוב

רבע 3

הרבע השלישי התאפיין בהרבה מאוד החטאות וחוסר דיוק כללי של שתי הקבוצות. גם מכבי תל אביב וגם אולימפיאקוס הציגו התקפות מפוזרות, התקשו לייצר נקודות ולוח התוצאות הראה 39:39 בלבד כשעל השעון 4:30 דקות. לקראת סיום הרבע הפקק קצת השתחרר ו-8 נקודות רצופות של פרינטזיס העלו את אולימפיאקוס ל-45:51 כשנותרו 10 דקות לסיום.

רבע 4

דקות טובות של ג'ונה בולדן בהתקפה, השאירו את מכבי בתמונה כשההגנה לא עבדה, וזה 54:56 ליוונים 7:20 דקות לסיום. ההמשך היה דרמטי; אולימפיאקוס הוליכה בהפרשים שנעו סביב 2-4 נקודות, אבל הצהובים הצליחו להישאר בתמונה במשך כמה דקות. האורחת הצליחה לטפס ל-63:69, אבל מייקל רול קלע שלשה והוריד ל-69:66 כשעל השעון 1:44 דקות ונוריס קול צימק ל-69:68, 31 שניות לסיום. אולימפיאקוס הסתבכה וקול קיבל אפשרות לנצח, אבל החטיא על הבאזר ובסיום 68:69 לאולימפיאקוס.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: נוריס קול 22 ו-7 ריבאונדים, פייר ג'קסון 14 (1 מ-8 ל-3), ג'ונה בולדן ומייקל רול 7 כ"א, דיאנדרה קיין ואלכס טיוס (8 ריבאונדים) 6 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 4, דשון תומאס 2. יובל זוסמן, ארט פראחוסקי וג'ייק כהן שותפו ולא קלעו.

קלעו לאולימפיאקוס: יורגוס פרינטזיס 21, ניקולה מילוטינוב (8 ריבאונדים) וג'מאל מקלין 8 כ"א, קוסטאס פפאניקולאו 7 ו-9 ריבאונדים, ונגליס מנצאריס ויאניס סטרלניקס 5 כ"א, יואניס פפאפטרו, בריאן רוברטס והוליס תומפסון 4 כ"א, דימיטריוס אגרבאניס 3.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מול קוסטאס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס. ברני ארדוב
טיוס קובר את הדאנק/ברני ארדוב
שחקן אולימפיאקוס בריאן רוברטס מול שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
פייר ג'קסון/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ספאחיה מחלק הוראות/ברני ארדוב
היועץ לצוות המקצועי של מכבי תל אביב סטיב מקלארן. ברני ארדוב
סטיב מקלארן הגיע להתרשם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully