וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "הפרטים הקטנים הכריעו את המשחק, יש לנו בעיות בהתקפה"

מאמן מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ההפסד הראשון ביורוליג לאולימפיאקוס בהיכל: "יש לנו כלים לעשות דברים טוב יותר". מייקל רול: "יש המון דברים לשפר". דשון תומאס: "הראנו אופי"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
"קצב NBA בלי תנאים". ספאחיה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) את הפסד היורוליג הראשון העונה לאחר שנכנעה בהיכל 69:68 לסגנית אלופת אירופה אולימפיאקוס. נוריס קול פספס הזדמנות לנצח את המשחק עבור הצהובים לאחר שהחטיא עם הבאזר.

המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "הפרטים הקטנים הכריעו את המשחק. ראינו שהתקפית והגנתית אין לי מה לומר על המאמץ של השחקנים שלי. אבל כמו שאמרתי הפרטים הקטנים הכריעו את המשחק. הייתי אומר שיש לנו כלים לעשות דברים טוב יותר. יש לנו בעיות בהתקפה. צריך למסור יותר כדורים ולהיות יותר ממושמעים התקפית. משחק בעוד יומיים? זה קצב NBA בלי התנאים שיש שם, אבל זה המצב ונתמודד איתו".

עוד בנושא
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 69:68
פוטיס קציקאריס: "המשחק מול באיירן מינכן קשה, אנחנו האנדרדוג"
רביעי ביורוליג: דרבי טורקי מסקרן בין פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס

נוריס קול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב בנקודה. נוריס קול/ברני ארדוב

מייקל רול שקלע הערב שבע נקודות נשמע מאוכזב ואמר: "רציני לנצח והתכוונו לנצח. היו המון דברים שהיינו צריכים לעשות יותר טוב כמו למשל לקחת יותר ריבאונדים. נעבוד על זה באימון מחר. ניסינו להתמודד עם פרינטזיס אבל הוא קלע והוא שחקן טוב מאוד. מצפה לנו משחק קשה ביום חמישי מול הכוכב האדום, צריך להתחיל להתכונן למשחק מולם".

דשון תומאס הוסיף: "אני חושב שהראנו אופי במשחק אבל הפסדנו בגלל דברים קטנים. אני יודע שאנחנו יכולים להתמודד עם הקבוצות הטובות ביורוליג. יש לאולימפיאקוס שחקנים טובים, אבל הראנו שאפשר לשחק מולם כשווים מול שווים. הכוכב האדום? אנחנו ננסה לנצח במשחק הזה ונילחם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully