וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה 70:81 את אנדולו אפס, צסק"א הביסה את פאו

אלופת אירופה נקמה בשכנתה על הפסד הליגה, יאן וסלי הוביל עם 15 נקודות. הרוסים חגגו עם 63:81 על היוונים, בעיקר בזכות הצגה של סרחיו רודריגס (25 נקודות, 9 אסיסטים). פאבלו פריג'יוני התפטר מאימון באסקוניה אחרי התבוסה לוולנסיה, ניצחון בכורה לבאמברג

סרחיו רודריגס צסק"א מוסקבה. GettyImages
הצגה גדולה לרודריגס, ניצחון לצסק"א/GettyImages

המחזור השלישי ביורוליג ננעל הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד, פנרבחצ'ה ניצחה בדרבי טורקי 70:81 את אנדולו אפס, בעוד צסק"א מוסקבה הביסה 63:81 את פנאתינייקוס. ולנסיה הביסה 63:80 את באסקוניה בחוץ, ובאמברג השיגה ניצחון בכורה עם 76:80 בחוץ על מלאגה.

seperator

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 63:81

שחזור הגמר של 2007 ו-2009 היה חד צדדי לחלוטין, כאשר צסק"א רושמת ניצחון 11 ב-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, מתאוששת בקלות מההפסד לריאל מדריד בשבוע שעבר ומורידה את פאו למאזן שלילי עם תבוסה שנייה העונה במפעל. צסק"א ברחה ל-15:27 בסוף הרבע הראשון ולא הביטה לאחור עד לסיום, כאשר סרחיו רודירגס מככב עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים וקייל היינס מוסיף 21. קיי סי ריברס הוביל את היוונים עם 17.

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 70:81

אלופת אירופה לא הבריקה עד כה, אבל הפעם הצליחה לנקום באנדולו, שגברה עליה בליגה העונה, זאת למרות ששיחקה ללא ניקולה קאליניץ' ובובי דיקסון הפצועים. אנדולו, שהפסידה בשני מחזורי הפתיחה, ניסתה לעקוץ והובילה 15:20 בתום הרבע הראשון, אך פנר איזנה עד להפסקה ועם רבע שלישי של 18:28 ברחה, בדרך לניצחון השני שלה העונה ביורוליג. יאן וסלי הוביל את פנר עם 15 נקודות ובראד וונאמייקר קלע 14, מסר 7 אסיסטים וקטף 6 ריבאונדים. קרונוסלב סימון קלע 20 לאנדולו, בריאנט דנסטון הוסיף 14.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה מול אנדולו אפס. GettyImages
הוביל את פנר. וסלי/GettyImages

באסקוניה - ולנסיה 80:63

הבאסקים ממשיכים להראות רע במפעל והאורחים ניצלו זאת כדי להשיג ניצחון שני ברציפות במפעל ולעלות למאזן חיובי. ולנסיה ברחה ל-13:28 כבר בסוף הרבע הראשון ובאסקוניה הצליחה לצמק עד למינוס ארבע בתחילת המחצית השנייה, אך לא יותר מזה וברבע האחרון ולנסיה שוב ברחה. טיבור פלייס ואריק גרין קלעו 15 על אחד לוולנסיה, בעוד טורניקה שנגאליה צלף 22 וקטף 11 ריבאונדים בבאסקוניה. ההפסד הזה לא עבר בשקט ומיד בסיומו הודיע המאמן פאבלו פריג'יוני על התפטרותו.

מלאגה - באמברג 80:76

האנדלוסים הדהימו את פנרבחצ'ה במחזור הפתיחה אך הפסידו לאולימפיאקוס בשבוע שעבר, והערב נחלו הפסד ביתי מפתיע מול באמברג שמבחינתה השיגה ניצחון בכורה במפעל. לאון ראדוסביץ' עוד החטיא פעמיים מהעונשין כשנותרו 41 שניות לסיום ונתן הזדמנות למארחים להשוות, אבל ג'ף ברוקס ונמניה נדוביץ' המצוין החטיאו ולוקה שטייגר סגר עניין עם שתי קליעות עונשין מנגד. ריקי היקמן עוד אקס מכבי תל אביב הצטיין אצל באמברג עם 18 נקודות, אוגוסטין רוביט הוסיף 15 ו-11 ריבאונדים. נמניה נדוביץ' היה מעל כולם במלאגה עם 26 נקודות, אבל חוץ ממנו רק שרמנדיני (10) קלע בדאבל פיגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully