וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "ליניקר יכול להגיד מה שבא לו, זה טוב לטלוויזיה"

מאמן ריאל מדריד התייחס בזלזול לפרשן, ששוב צייץ נגד בנזמה: "אני לא צריך להגן עליו מביקורות, הוא עושה יותר מלהבקיע שערים". מרסלו: "הוא ה-9 הטוב בעולם, אגן על חברי עד מוות"

one

ריאל מדריד השיגה אמש (ראשון) את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה, כאשר טיילה ל-0:3 קליל בבית נגד אייבר החלשה. מרקו אסנסיו ואיסקו היו נהדרים עבור הבלאנקוס, אך מה שבלט לעין היה משחק נוסף בו כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה לא מצאו את הרשת. הצרפתי אמנם בישל באמנות את השער השלישי במשחק, למרסלו, אך כבר מספר ימים נמצא במוקד ביקורות רבות - ובסיום המשחק התייחסו לכך באלופת ספרד.

מרסלו: "אני מאוד שמח שכבשתי, אבל הכי חשוב שניצחנו. היה משחק נהדר. לא כובשים מספיק? אנחנו משחקים טוב ואנשים שוכחים כמה קשה זה לנצח בליגה הספרדית, הטובה ביותר בעולם. חייבים לשמור על סבלנות. עשינו עבודה טובה והבקענו שלושה שערים".

על הבישול של בנזמה: "הוא שחקן נהדר. זה נורמלי שאנשים דורשים ממנו יותר, כמו מכולנו, אבל הוא עושה יותר מלהבקיע שערים, הוא גם מבשל. הוא מספר 9 הטוב באירופה. אנחנו לא פה כדי להגן על שחקנים. אגן על חברי לקבוצה עד מוות, אבל אנחנו פה להגן על הקבוצה".

עוד בנושא

ספרד: ריאל מדריד צימקה את הפער מברצלונה עם 0:3 קליל על אייבר
צרפת: ניימאר הורחק, קבאני הציל את פ.ס.ז' עם 2:2 במארסיי
איטליה: שלושער לחדירה ב-2:6 של יובנטוס על אודינזה, מילאן אכזבה

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
בעין הסערה. קארים בנזמה/רויטרס

כושרו הירוד של החלוץ הצרפתי, שכבש עד כה שער אחד בלבד העונה בכל המסגרות, הצית ויכוח בין מאמנו זינדין זידאן לפרשן ושחקן העבר האנגלי, גארי ליניקר. כבר לפני מספר ימים תהה ליניקר "זה אני, או שבנזמה הוא אוברייטד?". זידאן מיהר להשיב ש"דבריו הםבושה, בנזמה הוא הטוב מכולם". סוף הסיפור? ובכן, לא אם זה תלוי בליניקר.

חלוץ העבר צייץ לפני המשחק פעם נוספת כנגד בנזמה, ועשה שימוש בעובדה שהארי קיין הפגיז צמד נגד ליברפול. "קיין שוב כבש", כתב, "מזל שזידאן חושב שבנזמה הוא הטוב ביותר, אז ריאל לא תתעניין בלרכוש את קיין".

זידאן בעצמו הסביר בסיום מדוע לא פתח עם בנזמה: "הוא שיחק שני משחקים רצופים אחרי שלושה שבועות של פציעה, אז הייתי צריך לתת לו לנוח. הוא נותן קצת מהכל. אני אוהב כדורגל טוטאלי וזה אומר יותר מרק להבקיע שערים. ליניקר? הוא יכול להגיד מה שבא לו, זה טוב לטלוויזיה. אני לא צריך להגן על בנזמה בפני ביקורות".

על המשחק עצמו: "אנחנו יכולים להיראות יותר טוב אבל אני מרוצה מהניצחון ומהרשת הנקייה. אנחנו רוצים שהקהל יהפוך את ברנבאו למבצר תמיד כמו שעשה במשחק הזה. אני תמיד אומר אותו דבר כשכריסטיאנו לא כובש: זה יקרה, ובינתיים הוא מייצר מצבים. העונה ארוכה מאוד, עוד תראו. הוא השחקן הטוב ביותר בדור שלו, בפער גדול. הוא הוכיח זאת פעמים רבות, הוא עושה את ההבדל במשחקים חשובים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully