וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר הורחק, קבאני הציל את פ.ס.ז' עם 2:2 במארסיי

הברזילאי שכבש בדקה ה-33 נגח בשחקן יריב וספג אדום מטופש בדקה ה-87, אבל האורוגוואי מנע הפסד ראשון עם בעיטה חופשית מרהיבה בדקה ה-93. 0:5 מוחץ לליון בטרואה, עוד הפסד לניס

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר מורחק. רויטרס
צריך להודות לקבאני. ניימאר ברגע ההרחקה/רויטרס

אחד השיאים של העונה בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) כאשר את המחזור ה-10 חתם הקלאסיקו בין מארסיי לפריס סן ז'רמן והוא סיפק את הסחורה עם 2:2 דרמטי, כולל הרחקה של ניימאר. ליון במקום הרביעי אחרי שפירקה 0:5 את טרואה. מי שנמצאת העונה הרחק מהצמרת היא ניס, שרשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות - 2:1 בבית לשטרסבורג.

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, יוליאן דראקסלר חוגגים. רויטרס
עדיין לא הפסיד קלאסיקו בימיו בצרפת. אדינסון קבאני חוגג/רויטרס

מארסיי - פריס סן ז'רמן 2:2

כמה אירוני שדווקא אדינסון קבאני הציל את ניימאר. הברזילאי הורחק בדקה ה-87 בגלל נגיחה בלוקאס אוקמפוס, אבל האורוגוואי מנע מפריס סן ז'רמן הפסד ראשון העונה, ודווקא בקלאסיקו, עם כדור חופשי אדיר למשקוף ופנימה בדקה השלישית של תוספת הזמן. מארסיי הייתה כל כך קרובה לשבור את רצף הכישלונות בקלאסיקו שנמשך מאז נובמבר 2011 (14 משחקים) והוליכה פעמיים מטיל של לואיז גוסטבו (16) והמשך יפה מהאוויר של פלוריאן תובאן (78). אלא שניימאר השווה בדקה ה-33 אחרי הכנה של אדריאן ראביו, ולמרות הרחקתו המטופשת לקראת הסיום, כאמור קבאני נחלץ לעזרתו. ערב מטורף בסטאד ולודרום הסתיים בחלוקת נקודות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
לואיז גוסטבו שחקן מארסיי חוגג (משמאל) עם רולאנדו. רויטרס
שער יפהפה. לואיז גוסטבו חוגג/רויטרס

טרואה - ליון 5:0

אחרי הניצחונות המרשימים על מונאקו בליגה ואברטון בליגה האירופית, ליון הרשימה גם בחוץ מול טרואה, וזאת למרות חסרונו של הכוכב הפצוע נביל פקיר (נותר על הספסל). ממפיס דפאי קיבל הזדמנות בהרכב והחזיר עם שלושער ראשון בקריירה (49, 65 ו-70 בפאננקה מהנקודה הלבנה). ברטרן טראורה פתח את החגיגה בדקה ה-21 ומריאנו דיאס חתם במבצע אישי בדקת הסיום. כריסטופר הרל הורחק משורות העולה החדשה אחרי שהציל עם היד מקו השער וגרם לפנדל.

ניס - שטרסבורג 2:1

הפתעה גדולה באליאנץ ריביירה, שם שטרסבורג השיגה ניצחון שני בסך הכול העונה וראשון בחוץ בליגה הבכירה מאז מרץ 2008. העולה החדשה ידעה כי באפשרותה לנצל את המצב הפגיע של ניס, ועשתה את זה בזכות צמד של נונו דה קוסטה בדקות 23 ו-49. ארנסט סקה הורחק בדקה ה-53 וגרם לפנדל, ממנו פייר לס מלו הצליח רק לצמק. ניס עם ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מתוכם שלושה בליגה.

סטאד ולודרום, אוהדי מארסיי לפני המשחק מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
אווירה חמה הייתה בסטאד ולודרום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully