וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד צימקה את הפער מברצלונה עם 0:3 קליל על אייבר

הבלאנקוס שייטו לניצחון רביעי ברציפות בליגה, בזכות עצמי של פאולו אוליביירה (18) ושערים של מרקו אסנסיו (28) ומרסלו (82). הפער מהמקום הראשון: חמש נקודות. גם אתלטיקו מדריד ניצחה

one

ארבעה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. ריאל מדריד ממש לא התקשתה ב-0:3 הביתי על אייבר, ויאריאל הביסה 0:4 את לאס פלמאס המתפרקת ואתלטיקו מדריד גברה 0:1 על סלטה ויגו. לגאנס גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו.

תקציר: ריאל מדריד - אייבר 0:3. one
ריאל חוגגת ניצחון קליל/one

ריאל מדריד - אייבר 0:3

אחרי התיקו הביתי מול טוטנהאם באמצע השבוע בצ'מפיונס, הבלאנקוס רשמו ניצחון ליגה רביעי ברצף, שבו למקום השלישי על חשבון אתלטיקו מדריד שניצחה מוקדם יותר וצימקו את הפער מברצלונה לחמש נקודות. השחקנים של זינדין זידאן, שהציב הרכב יחסית משני להתמודדות והותיר על הספסל את קארים בנזמה, טוני קרוס ומרסלו, לא התקשו מול הבאסקים החלשים שכבשו רק שלושה שערים העונה. פאולו אוליביירה (18) נגח לשערו הוא את הראשון של ריאל, מרקו אסנסיו (28) הכפיל עם שערו הראשון מאז המחזור השני ומרסלו (82) חתם. אסנסיו ואיסקו היו הבולטים במשחק והיו מעורבים כמעט בכל המצבים המסוכנים של המארחת. כריסטיאנו רונאלדו החמיץ מספר מצבים טובים וחזר לא להבקיע אחרי שכבש את שערו הראשון בליגה במחזור שעבר. אם יש דבר אחד שאמור להטריד את זידאן, הוא העובדה שריאל לא מצליחה לדרוס העונה ובאף משחק העונה לא כבשה יותר משלושה שערים.

דקה 2: הזדמנות מהירה ראשונה לריאל. נאצ'ו מצא את אסנסיו, ששלח כדור רוחב לאיסקו שהיה לבד ברחבה, אך הבעיטה שלו למרכז השער נהדפה על ידי מרקו דימיטרוביץ'.

דקה 17: רונאלדו ניסה את כוחו בבעיטה מכ-20 מטר, הכדור שלו פגע בדרך בשחקן הגנה ויצא לקרן.

דקה 18, גול: איסקו ואסנסיו ביצעו תרגיל קרן קצרה, והאחרון הרים לרחבה, ראמוס לחץ על פאולו אוליביירה ובלם אייבר נגח לשערו הוא. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 28, גול: פעם נוספת שיתוף הפעולה בין איסקו לאסנסיו הניב שער. הראשון שלח כדור רוחב נהדר לרחבה מאגף שמאל, אסנסיו שיגר בעיטה נהדרת בנגיעה לפינה הרחוקה וניצל תגובה מאוחרת של דימיטרוביץ'. 0:2 לריאל, שער ראשון לאסנסיו מאז המחזור השני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ריאל מדריד איסקו, מרקו אסנסיו חוגגים. רויטרס
הבולטים במשחק. איסקו ואסנסיו/רויטרס

דקה 32: קאסמירו ירה טיל מ-25 מטר, הכדור שלו שרק ליד הקורה.

דקה 38: אייבר הייתה קרובה לשער מצמק, קוטה שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה ולא היה רחוק בכלל מהחיבורים של קאסייה.

דקה 49: איסקו קיבל כדור מצוין מאסנסיו (איך לא?), נכנס לרחבה ובעט לא מספיק טוב. דימיטרוביץ' היה עירני והדף לקרן עם הרגל.

דקה 55: אייבר דרשה פנדל אחרי מפגש בין קאסמירו לאינוי ברחבה, אך לא קיבלה.

דקה 65: מודריץ' השתחרר ושחרר בעיטה חזקה ושטוחה מכ-20 מטר, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 66: החמצה גדולה של רונאלדו, שנשלח לאחד על אחד מול דימיטרוביץ' אך התמהמה ובעט כעל גופו של השוער. הריבאונד של בנזמה המחליף טס לשמיים.

דקה 79: עוד החמצה לרונאלדו, שעצר על החזה כדור שקיבל ממרסלו ומזווית קשה בעט רק לרשת החיצונית.

דקה 82, גול: התקפה נהדרת של הבלאנקוס, בה שיתפו פעולה מרסלו, בנזמה ותיאו הרננדז, הסתיימה בסיבוב נפלא של הברזילאי ובבעיטה חדה שלו לפינה הרחוקה. 0:3 לריאל מדריד.

דקה 88: רונאלדו מאוד רוצה לצרף את שמו לרשימת הכובשים, אבל גם הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחבה לא הייתה טובה מספיק ונהדפה על ידי דימיטרוביץ'.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
לא היום שלו. רונאלדו מאוכזב/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:0

צפו בתקציר

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, וארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, אתלטיקו הצליחה להשיג שלוש נקודות בזכות שער של קווין גמיירו (28), שפתח בהרכב לראשונה העונה וכבש שער ראשון מאז חודש אפריל. בעקבות הניצחון הקבוצה של דייגו סימאונה עלתה למקום השלישי על חשבון ריאל מדריד, שתוכל לעקוף אותה חזרה כשתפגוש מאוחר יותר את אייבר. עם זאת, סימאונה צריך להיות מודאג מהיכולת של הקבוצה שלו, שמצאה את הרשת רק שלוש פעמים בחמשת המשחקים האחרונים, וגם בבלאידוס עשתה זאת רק אחרי ערבוביה ברחבת סלטה בעקבות כדור קרן. המארחת הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים רצופים (ארבעה מהם בליגה) למרות שיאגו אספס היה קרוב מאוד לכיבוש ונעצר פעם אצל יאן אובלק ופעם נוספת במשקוף.

תקציר: סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:0. one
גריזמן חוגג עם החברים/one

ויאריאל - לאס פלמאס 0:4

צפו בתקציר

הצוללת הצהובה כבר עם חמישה משחקים ללא הפסד, רצף שהחל בישראל מול מכבי תל אביב. היא השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם מול הקבוצה מהאיים הקנאריים, שספגה הפסד ליגה חמישי ברציפות, שלישי תחת פאקו אייסטרן שלא מצליח לייצב את הספינה השוקעת. סדריק בקאמבו הפציץ מקרוב לרשת העליונה (48) ומריו גספר הכפיל עם בעיטה שטוחה (65), לפני שצ'ימו נבארו כבש שער עצמי אומלל (67). ניקולה סאנסונה השלים מול שער ריק (93).

לגאנס - אתלטיק בילבאו 0:1

צפו בתקציר

הקבוצה הקטנה ממדריד ממשיכה להפתיע בגדול וזהו משחקה החמישי ברציפות ללא הפסד בליגה. ההגנה של אסייר גאריטנו חזקה להפליא, והיא הטובה בליגה עד כה בצוותא עם המוליכה ברצלונה (שלושה שערי חובה בסך הכול בתשעה מחזורים). למעשה, לגאנס לא ספגה כבר 487 דקות, זהו הרצף הכי ארוך כרגע בחמש הליגות הבכירות באירופה. הקורבן הפעם הייתה הקבוצה הבאסקית המאכזבת, בזכות שער סולו נפלא של קלודיו בובו (54). לגאנס במקום החמישי בטבלה, בילבאו רק ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully