וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד תוקפים: "עזרה שאי אפשר להסביר סידרה לבארסה את הניצחון"

בבירה זעמו לאחר שהמוליכה נהנתה משער לא חוקי מול מלאגה: "טעות איומה של צוות השיפוט". המפסידה מתוסכל: "הכדור היה חצי מטר בחוץ". דאולופאו: "חיכיתי הרבה זמן לשער הבכורה". וגם: הכפיל האיראני של מסי הגיע לקאמפ נואו

one

ברצלונה עשתה את העבודה שלה אמש (שבת) עם ניצחון 0:2 על נועלת הטבלה הספרדית, מלאגה, במשחק במסגרת המחזור התשיעי. הקטלאנים שוב התרחקו כדי שמונה נקודות מריאל מדריד, שתנסה לצמק את הפער במשחק הבית נגד אייבר הערב (21:45).

ג'רארד דאולופאו העלה ל-0:1 בדקה השנייה ואנדרס אינייסטה אינייסטה השלים את המלאכה (56) עם השער הרביעי שלו בקריירה נגד מלאגה - היריבה נגדה הוא הבקיע הכי הרבה בקריירה במשחקי ליגה.

עוד בנושא:

ברצלונה ו-ולנסיה ממשיכות לדהור בצמרת הגבוהה
נשיא ברצלונה: "אין לנו שום כוונה לעזוב את הליגה הספרדית"
מוריניו עצבני: "קבוצה רעה ראויה להיענש. הגישה הייתה עלובה"

שחקן ברצלונה, ג'רארד דאולופאו. רויטרס
חגיגה שהייתה צריכה להתבטל. דאולופאו/רויטרס

דאלופאו כבש את השער הכי מהיר בליגה הספרדית העונה - אבל השער הזה היה צריך להיפסל. לוקא דין שבישל לקשר, עבר את קו החוץ, דבר שנעלם מעיניו של צוות השיפוט. שחקני מלאגה זעמו, אבל זה לא עזר להם וברצלונה חגגה. בכל מקרה, בספרד שוב העלו בכלי תקשורת רבים סימן שאלה בנוגע לשימוש באמצעים טכנולוגיים, כפי שכבר נעשה בגרמניה, איטליה ואנגליה.

בעיתוני מדריד לא היססו לרגע כמובן והתנפלו על ההזדמנות לתקוף את ברצלונה: "עזרה שאי אפשר להסביר אותה", נכתב בכותרת של "מארקה", "טעות איומה של צוות השיפוט סידרה לבארסה ניצחון". בעיתוני קטלוניה כמובן, התעלמו כמעט לחלוטין מהטעות הזו וחגגו בעיקר את הניצחון על מיצ'ל, מאמן היריבה המזוהה עם ריאל מדריד.

"היו לי כבר 2-3 משחקים טובים ואני מרגיש חשוב בקבוצה. השער? זו הרגשה מיוחדת, חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר דאולופאו, שכבש בפעם הראשונה אחרי 16 משחקים העונה בכל המסגרות. עכשיו יש לו שער בקבוצה הבוגרת, אחרי 27 בברצלונה ב' בשנים 2011-2013.

המאמן המפסיד, מיצ'ל, אמר: "נכון, קשה מאוד להיות שופט. אבל גם קשה מאוד להיות המאמן של קבוצה שנפגעת מהחלטות שיפוט פעם אחר פעם. אייבר הבקיעה נגדנו מנבדל, ולנסיה כבשה נגדנו שער לא חוקי. אנחנו לא מבקשים שהשופטים יתנו לנו, רק שלא יקחו לנו יותר מדי נקודות". לואיס הרננדס הוסיף: "זה היה שער מגוחך, הכדור היה חצי מטר מעבר לקו. שוב השופטים מסבכים אותנו בגלל טעויות שלהם. אנחנו לא משחקים טוב, אבל ההחלטות האלה בטח לא עוזרות לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אורח במשחק: הכפיל האיראני של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully