וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 0:2 על מלאגה, ולנסיה דרסה 0:4 את סביליה

המוליכה ניצחה את נועלת הטבלה בזכות שער לא חוקי של דאולפאו (2) ואינייסטה (56). גדש (צמד), זאזה ומינה כבשו לעטלפים מול האנדלוסים המתפרקים, והבטיחו לעטלפים עוד מחזור במקום השני

one

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם ארבעה משחקים, במרכזם, איך לא, המשחק של המוליכה ברצלונה, שלא התקשתה לגבור 0:2 על מלאגה במשחק קצוות. ולנסיה הלוהטת המשיכה את המומנטום עם 0:4 נפלא על סביליה, בטיס ניצחה 0:2 את אלאבס ולבנטה סיימה ב-1:1 מול חטאפה.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
חוקי או לא, ברצלונה חגגה/רויטרס

ברצלונה - מלאגה 0:2

ניצחון קליל לקטלאנים שמוליכים את הטבלה, במפגש הקצוות מול נועלת הטבלה שעדיין מחפשת את ניצחונה הראשון העונה. ברסה ממש לא הרשימה וירדה עם יתרון להפסקה רק בשל טעות שיפוט חמורה. לוקה דין יצא עם הכדור אל מחוץ לתחומי המגרש, אך אף אחד בצוות השיפוט לא שם לב והמהלך נמשך. דין העביר רוחב וג'רארד דאולפאו כבש (2). היכולת של השחקנים של ארנסטו ואלוורדה לא שכנעו במיוחד גם אחרי ההפסקה, אך מול מלאגה לא התקשו להכפיל את התוצאה מרגלו של אנדרס אינייסטה (56) אחרי בישול של מסי ולהתאושש מהתיקו מול אתלטיקו מדריד במחזור שעבר. אחרי הבישול הזה, מסי היה מעורב כבר ב-500 שערי ליגה בספרד ב-391 הופעות (360 גולים ו-140 בישולים). לואיס סוארס, שרשם החמצה גדולה, לא מצא את הרשת בחמישה משחקים מול מלאגה בקריירה, הקבוצה היחידה שטרם ספגה ממנו בליגה הספרדית.

דקה 2, גול: המשחק נפתח בסערה וברצלונה עלתה ל-0:1 משער שלא היה צריך להיות מאושר. לוקה דין יצא עם הכדור מתחומי המגרש, אך המשחק לא הופסק וכדור הרוחב של המגן הגיע לדאולפאו, שכבש מקרוב. האורחים קופחו.

דקה 27: המשחק לא מספק הרבה אירועים עד כה. בעיטה חופשית של מסי מסף הרחבה נהדפה בחומה.

דקה 51: מלאגה חולמת על שוויון. רוברטו רוסאלס ניסה את כוחו בבעיטה מכ-20 מטר, טר שטגן לא התקשה לקלוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה חוגגים. רויטרס
אינייסטה מודה למסי על הבישול/רויטרס

דקה 53: מסי כמעט הכפיל את התוצאה. הפרעוש חתך שמאלה במהלך אופייני ושחרר בעיטה חזקה למרכז השער, אנדרס פרייטו היה מוכן והדף.

דקה 56, גול: מסי עשה מהלך דומה מאוד לקודם, אך הפעם במקום לבעוט העביר לאינייסטה. הבעיטה של הקשר הוותיק פגעה ברגלו של רוסאלס וחדרה לשער. 0:2 לברצלונה.

דקה 60: לואיס סוארס היה קרוב מאוד לשלישי, אך הבעיטה שלו רק שרקה ליד העמוד של פרייטו.

דקה 67: איזו הצלה של טר שטגן. קקו מצא את עצמו במצב נפלא ושחרר בעיטה חזקה למסגרת, שוער ברצלונה מתח איברים ומנע בצורה נפלאה את השער המצמק.

דקה 74: החמצה גדולה של סוארס. האורוגוואי קיבל כדור רוחב מטרים ספורים מהשער, והיה צריך רק לדחוק אותו פנימה, אך הצליח לבעוט החוצה מול רשת חשופה.

דקה 75: ורגע אחרי זה, כמעט השוויון של מלאגה. לויס הרננדס עלה גבוה לבעיטה חופשית שעלתה לקחבה אך פספס את המסגרת.

דקה 85: פאוליניו הכניס כדור עומק לעבר מסי, אך קיבל אותו בחזרה אחרי יציאה טובה של פרייטו. הבעיטה שלו מהאוויר לא מצאה את המסגרת.

דקה 89: עוד ניסיון של פאוליניו, שהפעם שלח בעיטה שטוחה מקצה הרחבה והדביק את הכדור לקורה.

שחקן ולנסיה סימונה זאזה חוגג. AP
ממשיך להלהיב. סימונה זאזה/AP

ולנסיה - סביליה 0:4

צפו בתקציר

ולנסיה, סימונה זאזה וגונסאלו גדש פשוט לא עוצרים. העטלפים עדיין לא מנוצחים העונה והניצחון על האנדלוסים המתפרקים (הפסד שלישי תוך שבוע) מבטיח להם שישארו במקום השני בטבלה גם בסיום המחזור, מעל ריאל ואתלטיקו מדריד. גדש הנהדר כבש את הראשון (43) בבעיטה אדירה לחיבורים אחרי מהלך אישי יפה, אך לא באמת חשבתם שוולנסיה תסיים משחק ללא שער של זאזה. החלוץ האיטלקי, שרק ליאונל מסי כבש יותר ממנו העונה בלה ליגה, הכפיל את התוצאה (51) בבעיטה מזווית קשה והפך לשחקן הזר הראשון מאז מריו קמפס האגדי שכבש עבור ולנסיה חמישה מחזורי ליגה רצופים. יותר מזה, קבלו את הנתון המטורף הבא: זאזה מצא את הרשת בכל אחת משבע הבעיטות האחרונות שלו. לפני הסיום, גדש המצוין הוסיף בישול לסנטי מינה (86) חתם את החגיגה של העטלפים בעצמו (92) מול סרחיו ריקו האומלל, שהוציא מהרשת תשעה שערים תוך ארבעה ימים.

בטיס - אלאבס 0:2

צפו בתקציר

הירוקים התאוששו מה-6:3 שספגו במסטאייה והתקדמו לפחות זמנית למקום השישי. טוני סנאבריה הלוהט נגח פנימה אחרי הרמה של המגן אנטוניו ברגאן בדקה ה-13 והפך לשחקן הראשון של בטיס מאז אשיל אמאנה ב-2008 שכובש בחמישה מחזורים ברצף. אלאבס הלפני אחרונה קיוותה לחלץ לפחות נקודה, אך רשמה הפסד שמיני בתשעה מחזורים בעקבות שער עצמי של אלכסיס בדקה ה-75.

אנטוניו סנאבריה שחקן ריאל בטיס. GettyImages
לוהט. טוני סנאבריה/GettyImages

לבנטה - חטאפה 1:1

צפו בתקציר

ללבנטה: חוסה לואיס מוראלס (62). לחטאפה: פייסל פאז'ר (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully