וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה ברתומאו מבטיח: "אין לנו שום כוונה לעזוב את הליגה הספרדית"

למרות האיומים עקב עצמאות קטלוניה, נשיא ברצלונה מרגיע את הרוחות וקורא לאוהדים לנהוג באיפוק בקאמפ נואו. מנכ"ל בארסה טוען: נציע לליאונל מסי חוזה לכל החיים, גם אחרי ימיו על המגרש

ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. GettyImages
כולם מרוויחים. ברתומאו/GettyImages

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו הבטיח כי למועדון אין שום כוונה לעזוב את הליגה הספרדית, על אף המצב הפוליטי הסבוך בקטלוניה. הקטלאנים דוחפים לעצמאות והיפרדות סמלית מספרד, דבר שהעלה שאלות בנוגע לעתידה של ברצלונה ב"לה ליגה", במיוחד אחרי ששר הספורט הספרדי ג'רארד פיגראס העלה אפשרות ואיום שהקבוצה תיאלץ לעבור לליגה אחרת.

עוד בנושא

דיווח: נציגי ברצלונה "ריגלו" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן
צ'אבי: "ניימאר סיפר לנו שהוא עוזב את ברצלונה בחתונה של מסי"
100 ימי התהילה של ארנסטו ואלוורדה: "הוא בונה מחדש את ברצלונה"

ליאונל מסי, ברצלונה, חוגג. רויטרס
חוזה ייחודי. מסי/רויטרס

עם זאת, ברתומאו ביטל את האפשרות והרגיע את החששות של אוהדי בארסה במפגש השנתי של ההנהלה, וטען כי מעמדה של ברצלונה בליגה מובטח, דבר שכולם ירוויחו ממנו. "אתם יכולים להיות בטוחים שההנהלה הזאת תמיד תפעל על מנת להגן על המועדון", אמר ברתומאו, "לעולם לא נציב את הקבוצה בסיכון. בגלל זה, ואני מודיע את זה לכל חברי המועדון, אני רוצה להגיד שאנחנו רוצים להמשיך לשחק בלה ליגה, ונכון להיום, ההשתתפות שלנו בה מובטחת. זה רווח כפול גם לנו וגם לליגה שהקשר הזה יימשך".

בעבר נשיא לה ליגה חאבייר טבאס אמר שברצלונה לא תוכל להישאר בליגה הספרדית במקרה שקטאלוניה תכריז על עצמאות, אבל גם מחזיקי זכויות השידור של הליגה לא מעלים בדעתם פיצול או היפרדות. "אני לא חושב בכלל על האפשרות הזאת", אמר חאומה רורס מ"מדיהפרו", "לבארסה ומדריד יש יחסי אהבה שנאה, שתיהן צריכות אחת את השנייה, וגם הליגה והספורט הספרדי צריכים אותם. זה לא יהיה אותו דבר בלי קלאסיקוס".

כמו כן, ברתומאו הביע תמיכה ברשויות קטלוניה, שמעוניינות בעצמאות מלאה מספרד, אך קרא לתגובה שקולה מצד האוהדים במשחק הבית של הקבוצה. "ברצלונה תמיד ייצגה את העם הקטלאני ותמכה במוסודת קטלוניה", אמר, "עם זאת, אנחנו גם רוצים להביע תמיכה בסולידריות, ועכשיו יותר מתמיד נדרש קור רוח. כל תגובה צריכה להיות שקולה ורגועה, גם בקאמפ נואו".

עוד בברצלונה: ליאונל מסי אולי סיכם על הארכת חוזהו בארבע שנים נוספות בברצלונה, אבל הקבוצה מתכוונת להציע לו חוזה לכל החיים, כפי שעשתה לאנדרס אינייסטה. מסי בן ה-30 סיכם על חוזה חדש ביולי, אבל טרם חתם רשמית. הנשיא ברתומאו כבר הבטיח שהכל בשליטה וזה רק עניין רשמי, אבל מנכ"ל הקבוצה אוסקר גראו טוען: "מסי חתם על חוזה לארבע שנים ביוני, אבל הקבוצה תציע לו חוזה לכל החיים. המטרה היא שליאו, שהיה כאן מאז שהיה ילד, יישאר כאן תמיד ויהפוך לסמל. גם אחרי ימיו כשחקן אנחנו רוצים שימשיך במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully