וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99:102 לקאבס על בוסטון במשחק פתיחת העונה, פציעה מחרידה להייוורד

שחקנה החדש של בוסטון נחת רע אחרי התנגשות בלברון ואובחן עם שבר בקרסול, צפוי להיעדר 4-5 חודשים. אירווינג (22 נקודות ו-10 אסיסטים) התקבל בבוז והחטיא שלשה על הבאזר, הצגה לג'יימס

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס, פצוע. AP
מכה לסלטיקס. הייוורד אחרי הפציעה/AP

התוצאה במשחק פתיחת העונה ב-NBA, הלילה (בין שלישי לרביעי) בין קליבלנד לבוסטון, הפכה למשנית בלבד. פציעה קשה של כוכבה החדש של הסלטיקס גורדון הייוורד, חמש דקות אחרי שהחל את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה, הפכה לסיפור המרכזי, אחרי שהשוטינג גארד נחת רע מאוד אחרי ניסיון אלי-הופ והובהל לחדר ההלבשה באלונקה, כששחקני שתי הקבוצות מגיבים בבהלה ובדאגה. מאוחר יותר, הודיעה בוסטון שעל פי אבחנה ראשונית, הייוורד סובל משבר בקרסול שישבית אותו לפחות במשך 4-5 חודשים, מה שכמובן משנה לחלוטין את מאזן הכוחות בין הסלטיקס לקאבס, שתי הקבוצות שנאבקות על ראשות המזרח.

עוד בנושא:

קליבלנד הסגנית, קוואי שחקן העונה, בן סימונס הרוקי: הימורי העונה
שידוך מושלם: איך תיראה עונת המבחן של עומרי כספי בגולדן סטייט?
99:102 לקאבס על בוסטון במשחק הפתיחה, פציעה מחרידה להייוורד

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס, פצוע. AP
רגע הפציעה של הייוורד/AP

המשחק עצמו ענה על הציפיות הגבוהות והסתיים ב-99:102 דרמטי לזכות קליבלנד, למרות שהחל עם תמונות קשות. קיירי אירווינג התקבל בקריאות בוז צורמות בקיו ארינה שהיה ביתו בשלוש השנים האחרונות, והקאבס אף החליטו שלא להקרין את סרטון ההוקרה שהכינו לכבודו. למרות זאת, על המגרש הוא סיפק את הסחורה ונראה כמו גרסה משודרגת של עצמו. הוא סיים עם 22 נקודות, אך גולת הכותרת הייתה 10 האסיסטים שחילק, כשהוא מנהל את המשחק ביד רמה. למרות ההצגה המרשימה, הוא פספס שלשה על הבאזר שיכולה הייתה להשוות את המשחק ולשלוח אותו להארכה.

אירווינג, יחד עם ג'יילן בראון המצוין (25 נקודות ו-6 ריבאונדים), הרוקי ג'ייסון טייטום (14 ו-9 ריבאונדים) ומרכוס סמארט (12 ו-9 ריבאונדים) הוציאו את הסלטיקס מההלם והחזירו אותם מפיגור 18 במהלך הרבע השלישי. אבל לצערו, בדקות המכריעות ידו של לברון ג'יימס שוב הייתה על העליונה, עם כמה מהלכים גדולים וסיוע בלתי צפוי מאימן שאמפרט. ג'יימס סיים עם 29 נקודות, 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וקיבל סיוע נרחב מהסנטר החדש קווין לאב (15 ו-11 ריבאונדים) ומהרכז החדש דרק רוז (14).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. GettyImages
התלמיד כמעט עלה על רבו. אירווינג וג'יימס/GettyImages
קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. GettyImages
משחק נהדר, למרות ההחטאה בסיום. אירווינג/GettyImages

שחקני הליגה תומכים בהייוורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully