וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "חסר לנו בלם נוסף, אוהב שיש שני שחקנים על כל עמדה"

16.10.2017 / 15:10

המאמן החדש של מ.ס. אשדוד התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על התרשמותו משחקניו: "יש פוטנציאל טוב אבל צריך לממש אותו. אני מזהה בעיות ועובד על השחקנים כדי לפתור אותן"

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"מרגיש בבית". עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

הבכורה של עמיר תורג'מן כמאמן מ.ס. אשדוד הסתיימה בשבת האחרונה ב-1:1 ביתי מאכזב למדי מול הפועל אשקלון. היום (שני) הוא העניק ראיון לאתר הרשמי של מ.ס. אשדוד וסיפר על שובו לעיר בה החל את קריירת המשחק שלו.

כשנשאל האם מרגיש כי חזר הביתה השיב תורג'מן, שאימן בשנים האחרונות את בית"ר תל אביב/רמלה: "בוודאי. קודם כל הרגשתי ככה עם כל האנשים שפגשתי אחרי תקופה ארוכה מאד שלא ראיתי אותם. שנית, הייתי בחדר ההלבשה הזה לא מעט כשחקן. זה בהחלט מרגש אבל גם מאתגר ואני יודע את המחויבות שיש לי למועדון הזה ולעיר הזו, שתמיד תהיה הבית שלי".

על מצב הקבוצה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה אמר המאמן: "אני חושב שיש קבוצה טובה ועם פוטנציאל טוב, אבל צריך לגבות את זה ביכולת במשחקים ואני מקווה שהפוטנציאל יבוא לידי ביטוי וימומש. חסרים דברים מסוימים ועם כל אימון שעובר אני מצד אחד מזהה את הבעיות ומצד שני עובד עם השחקנים כדי לפתור אותן".

עוד בנושא
ז'אורז'יניו: "אני מת לשחק, אבל אם אפצע אני עשוי להיעדר חודשים"
בני יהודה מאוכזבת מההפסד, זעם על השופט חכמון: "נמאס שהולכים עם הגדולות"
קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם מאוריסיו (במרכז). לירון מולדובן
עדיין מחפשים ניצחון ראשון. שחקני מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

תורג'מן התייחס לאפשרות של שינויים בסגל. לדבריו: "אני חושב שחסר לנו בלם נוסף, שיוכל להתמודד על מקום בהרכב ולהשלים רביעיית בלמים בסגל. אני אוהב שיש תחרות ושיש שני שחקנים על כל עמדה. צריך בלם נוסף עם ניסיון, שיביא קצת מנהיגות מהקו האחורי. כרגע מתאמן איתנו עידן מקדש שהוא שחקן חופשי, ובימים הקרובים נקבל החלטה אם לצרף אותו לסגל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully