וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי

16.10.2017 / 8:16

קשר נבחרת בולגריה לא שותף ונראה מאוכזב, שחקנים העריכו: רוצה לשחק על המשבצת של אלברמן. גורם: "לוזון הגיע מוכן לסיטואציה עם הקהל, אבל אי אפשר לאמן כשאיצטדיון שלם שורק בוז. הוא לחוץ ממה שקורה סביבו"

ברני ארדוב

במכבי חיפה הבינו אתמול (ראשון) כי העיסוק באירועים שקרו במהלך ואחרי המשחק מול מכבי פתח תקוה גורם למתח מיותר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ואמש הוציאו הודעה כדי לנסות ולאחות את הקרע שנוצר בין גיא לוזון לחלק מהאוהדים. אחרי שהבהירו כי המאמן קילל שני אוהדי מכבי פתח תקוה שישבו מאחורי הספסל, אתמול הבינו במועדון כי רק הודעה רשמית עשויה לשפר את המצב שנוצר.

"גיא בא מוכן לסיטואציה הזאת, אבל זה אף פעם לא נעים לאמן כששורקים לך בוז. המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים חשוב לו מאוד, אי אפשר להדריך את הקבוצה כשאיצטדיון כמעט מלא שורק לך בוז. אם הקהל יהיה איתנו, נוכיח שהקבוצה הזאת מסוגלת להרבה יותר", אמרו בחיפה. אותם גורמים סיפרו כי "למרות מה שהוא מנסה לשדר, גיא מאוד לחוץ ממה שקורה סביבו". יעקב שחר ינחת מחר בארץ וייתכן שיגיע לאימון הקבוצה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה במסר לאוהדים: "לגיטימי לצפות מכם לדחוף את הקבוצה"
מכבי חיפה: דמארי צפוי לעזוב בינואר, לוזון: "מי שלא היה בסגל, שיוכיח לי"
פינת הסאטירה של גיא לוזון: הכיסא החם של יוסיפון, מחזור 7

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"למרות מה שהוא מנסה לשדר, גיא מאוד לחוץ ממה שקורה סביבו". לוזון/ברני ארדוב

הקשר גיורגי קוסטדינוב אמנם פתח במדי נבחרתו בולגריה מול נבחרת צרפת, אבל במכבי חיפה הוא לא מרבה לשחק. המשחקים האחרונים העידו כי מקומם של שחקני הרכש אינו מובטח, ולכן הוא יזם שיחה עם המאמן גיא לוזון בה הבהיר את עמדתו. על פי גורמים במועדון, קוסטדינוב פנה ללוזון עוד לפני המשחק וביקש ממנו לשחק כקשר אחורי, כלומר בתפקיד זהה לזה שבו משחק גל אלברמן, ולא בתפקיד הנוכחי שלו, בו הוא משחק גם במדי הנבחרת הלאומית. "קשר אחורי הוא התפקיד שבו אני יכול להביא את עצמי טוב יותר לידי ביטוי. זה מה שעשיתי רוב הקריירה, גם בלבסקי סופיה", הבהיר קוסטדינוב לצוות המקצועי.

השיחה הזאת מגיעה בעיתוי לא מפתיע: בחיפה מאוכזבים מהיכולת של גל אלברמן במשחקים האחרונים, ובמועדון היה מי שהעריך שקוסטדינוב מנסה להגדיל את הסיכויים שלו לשחק. לא ברור מה לוזון יעשה עם המידע הזה, אבל נראה כי הבולגרי מיועד להתחיל שוב על הספסל גם מול בית"ר ירושלים, כשאלברמן, קהת וייתכן מאוד שגם גילי ורמוט ירכיבו את מרכז השדה. לוזון יערוך שינויים גם במשחק הקרוב. נראה כי עומרי בן הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי, וניקיטה רוקאביציה ישוב להרכב. המאמן רוצה למקם אותו בעמדת החלוץ, אבל לאור היכולת של קאיו בצד שמאל ספק אם זה יקרה. אפשרות נוספת: מוחמד עוואד יפתח בהתקפה ורוקאביציה בכנף. מה שגורם להתלבטות היא היכולת הלא טובה שמגלה סטפנוס אתנסיאדיס מאז שהגיע. "הוא חלוץ טוב, אבל עדיין לא התחבר", אמרו בחיפה.

כרגע לא ברור עד מתי לוזון ימשיך, אבל על פי התכנית שלו הוא רוצה לשחרר מספר שחקנים בינואר. כזכור, אתמול ערך המאמן אסיפת שחקנים בה אמר בין היתר: "הראיתם אופי, לא התפרקתם", תוך שהוא פונה לשחקנים כמו לביא ודמארי ומבהיר להם כי עליהם להוכיח לו שמגיע להם לשחק.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה במסר לאוהדים: "לגיטימי לצפות מכם לדחוף את הקבוצה"

לכתבה המלאה
גיורגי קוסטדינוב שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התפקיד בו יוכל להביא עצמו לידי ביטוי. קוסטדינוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully