וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מאוכזבת מההפסד, זעם על השופט חכמון: "נמאס שהולכים עם הגדולות"

16.10.2017 / 10:10

בבני יהודה מתוסכלים מההפסד 2:0 למכבי תל אביב ("יצאנו פראיירים"), זועמים על החלטת השיפוט המכריעה ומזהים את הבעיה במרכז המגרש. גורדנה: "לא רוצים מחמאות, רוצים נקודות"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
ערב מתסכל. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (ראשון) בבני יהודה אחרי ההפסד 2:0 למכבי תל אביב. "יצאנו פראיירים", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "קיבלנו גול מכלום. חבל, כי זו לא אותה מכבי של השנים האחרונות. היינו שווים לפחות נקודה".

מעבר לאכזבה על ההפסד, הכתומים זעמו אתמול על השופט אלי חכמון, שבמקום לשרוק לעבירה על סף הרחבה רגע לפני סיום המשחק, אפשר לסגנית האלופה לצאת למתפרצת ולקבוע את תוצאת הסיום. "אף אחד לא יודע מה היה קורה, אבל זו הייתה עבירה ברורה. נמאס שהשופטים הולכים עם הגדולות כל הזמן", אמרו בקבוצה.

בנוסף לאלה, בבני יהודה יודעים שיש להם בעיה במרכז המגרש. בקבוצה טענו אמש שחסר עוד קשר אמצעי שיניע כדור ליד רועי גורדנה, שממשיך לקבל מחמאות על היכולת שהוא מציג מתחילת העונה.

גורדנה עצמו אמר בסיום המשחק: "לא רוצים מחמאות, נמאס לנו מהמחמאות, לא רוצים את זה יותר. אנחנו רוצים להיות קבוצה שעושה חיים קשים לכל קבוצה בליגה ושלוקחת נקודות. שיחקנו טוב, נראינו טוב, הגענו גם להזדמנויות לא רעות, את המחמאות נשאיר בשבילכם. היה חסר לנו הגרוש ללירה. לדחוף את הכדור פנימה, חצאי מצבים כאלה של כמעט, שלא סיימנו אותם טוב, לא הלכנו מספיק טוב לכדור, לא הלכנו מספיק חזק, ואני מדבר על כל הקבוצה, לא על אף אחד ברמה האישית. נצטרך להשתפר עוד קצת בהתקפה, בקטע של הגולים והסיומת ואני מקווה שזה ישתפר במשחקים הקרובים".

עוד בנושא

אתמול בליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה
אבוקסיס אחרי ההפסד: "גאה מאוד בשחקנים"

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול רועי גורדנה שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
"היה חסר לנו הגרוש ללירה. לדחוף את הכדור פנימה". גורדנה/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully