וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו: "אני מת לשחק, אבל אם אפצע אני עשוי להיעדר חודשים"

16.10.2017 / 10:19

קשר הרכש של בית"ר ירושלים התאכזב מהעובדה כי לא יוכל לשחק הערב (21:00, ספורט 5) מול מכבי נתניה. 12 אלף הבטיחו את מקומם. שחקנים בבית"ר: "בניון חייב לפתוח במשחק כזה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

כ-12 אלף איש, מתוכם קרוב ל-3,000 אוהדי מכבי נתניה, הבטיחו את מקומם הערב (שני, 21:00, ספורט 5) בטדי לקראת המפגש בין הקבוצות. מעבר לכך שמדובר בשתי הקבוצות הפוריות בליגה עד למחזור הנוכחי, יהיה זה מפגש פיקנטי בין סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לבית"ר ירושלים. השניים צפויים לקבל פרחים לפני המשחק כאות הערכה על עבודתם לפני שנתיים במועדון.

בני בן זקן תירגל באימון אתמול מספר שינויים, ביניהם הצבתם של טל כחילה ועופר ורטה בהגנה ואריק סאבו בקישור. יחד עם זאת, ייתכן כי ברגע האחרון ייעשה שינוי נוסף בקישור על מנת להפתיע את נתניה. מי שלא נכלל בסגל הקבוצה הוא ז'אורז'יניו, שלאחר אימון אתמול אמר: "אני מת לשחק , זה משחק שיכול לתת לנו הרבה כוח אבל אמרו לי שזה מסוכן ואם אפצע אני יכול להיות חודשיים בחוץ".

שחקנים בקבוצה הופתעו שיוסי בניון לא תורגל בקישור ודווקא אריק סאבו נכנס לעמדה זאת: "סאבו לא שיחק שלושה חודשים בקישור וגם ככה לא מביא את עצמו למשחקים ואין בו נשמה של שחקן, אם כבר הולכים על הרכב התקפי יחסית עדיף את בניון יחד עם ורד, עזרא ושכטר, כל פעם שהם שיחקו ביחד ההתקפה זרמה, במיוחד במצב שלנו, שהרבה שחקנים איבדו את הביטחון בתקופה האחרונה. במשחק כזה ומצב כזה בניון חייב לפתוח". אגב, בבית"ר התלבטו אתמול ולא מן הנמנע כי ברגע האחרון בניון או פול אדגר ישובצו בקישור וסאבו יוסט לעמדת המגן הימני.

עוד בנושא:
קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי
בני יהודה מאוכזבת מההפסד, זעם על השופט חכמון: "נמאס שהולכים עם הגדולות"
קרית שמונה: "פספסנו שתי נקודות חשובות". שרצקי: "האסלביינק לא פלופ"

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"משחק שיכול לתת הרבה כוח". ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

מי שלא הוזמנו לסגל הם אמיר עגייב וציון צמח. במקרה של עגייב נראה כי בכל שבוע הוא או יעקב בריהון נרשמים לסגל והשני נותר בחוץ. סביר להניח כי לפחות אחד מהשניים יבקש לעזוב בינואר. בבית"ר ערכו בימים האחרונים שיחות אישיות עם אנטואן קונטה, אריק סאבו, קלאודימיר פריירה ופול אדגר בתקוה לקבל מהם תפוקה משמעותית יותר.

לפני המשחק, תערוך הערב בית"ר טקס לכבוד עמותת "גדולים מהחיים", המלווה בין היתר ילדים הסובלים מסוגים שונים של מחלת הסרטן ובני משפחותיהם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully