וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד מוכנה להציע 190 מיליון יורו על הארי קיין

השדים האדומים הצטרפו לריאל מדריד במירוץ אחר הכוכב הלוהט באירופה. ב"סאן" טוענים שז'וזה מוריניו מעריץ גדול של החלוץ, ורוצה לשלבו עם רומלו לוקאקו בקיץ הבא, לאחר עזיבת זלאטן

רויטרס

בווידאו: נבחרת ארגנטינה חוגגת העפלה למונדיאל

השמועות סביב עתידו של הארי קיין רק הולכות וגוברות ככל שהסקורר האימתני של טוטנהאם מוצא את הרשת. כוכב הספרס ונבחרת אנגליה כבש 15 שערים בכל המסגרות עבור קבוצתו ונבחרתו עד כה והפך לאחד המלפפונים המבוקשים ביותר ביבשת. בספרד אפילו דווח כי ריאל מדריד מוכנה לשלם 190 מיליון יורו עבור החלוץ הנפלא, או להעניק תמורתו לטוטנהאם את גארת' בייל, קארים בנזמה ולוקה מודריץ'.

אלא שמנצ'סטר יונייטד לא תוותר כל כך בקלות על השחקן אותו סימנה כבר לפני מספר שנים. ב"סאן" טוענים שז'וזה מוריניו מעריץ גדול של קיין, וגם הוא מוכן לשלם 190 מיליון יורו כדי לצרפו. "הוא מאמין ששילוב שלו עם רומלו לוקאקו יהפוך שוב את יונייטד לכוכב דורסני באירופה", נכתב.

גורם המקורב ליונייטד טען: "המועדון בירר לגבי קיין לפני מספר שנים. נאמר שאין סיכוי. מוריניו מעריץ גדול של קיין, והוא מאוד מעוניין בו. זלאטן איברהימוביץ' ימשיך הלאה בקיץ, מה שישחרר עוד כסף. הבעיה עבור יונייטד היא שהדרישה הכספית עלולה להפוך מגוחכת. זה יהיה יותר מששולם על קיליאן אמבפה".

טוטנהאם ממשיכה להתעקש כי לא תמכור את קיין, שעל פי דיווחים יקבל חוזה חדש בקיץ הקרוב, עם שכר שבועי של 150 אלף ליש"ט. לפני שנתיים הציעו השדים האדומים 40 מיליון ליש"ט ואת חאבייר הרננדס, אך הספרס דחו את ההצעה, מתוך מחשבה שיוכלו לקבל יותר בעתיד. כעת, הסכום הזה עשוי להיות גדול פי ארבעה או חמישה.

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד תציע את בייל, מודריץ' ובנזמה על הארי קיין
במרדף אחרי מסי ורונאלדו: הארי קיין משתדרג לרמת כוכב על
ברצלונה תממן בונוס למסי על ידי מכירת זכויות השם של קאמפ נואו

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
טוטנהאם לא תוותר כל כך מהר. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully