וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תציע את בייל, מודריץ' ובנזמה על הארי קיין

בספרד טוענים שפלורנטינו פרס נואש לצרף את חלוצה הלוהט של טוטנהאם ונבחרת אנגליה, ומוכן לוותר על שלושה מכוכביו. בו בזמן, בייל עשוי להימכר לקבוצה שתציע את הסכום בו נרכש מהספרס

רויטרס

העונה, כך נדמה, הפך הארי קיין מכוכבה של טוטנהאם לאחד הכוכבים הלוהטים באירופה ואחד השחקנים המבוקשים ביבשת. שמו נקשר כבר עם ריאל מדריד כמה וכמה פעמים, ובספרד טוענים כעת שמחירו עשוי להגיע ל-200 מיליון יורו - סכום אותו הבלאנקוס לא ששים לשלם.

עם זאת, לנשיא פלורנטינו פרס יש תכנית חלופית, כך על פי "דייריו גול". מתברר כי פרס מוכן להציע את שני שחקני טוטנהאם לשעבר גארת' בייל ולוקה מודריץ', בנוסף לקארים בנזמה, כל אלה בתמורה לחלוצה האדיר של נבחרת אנגליה, שכבש העונה 15 שערים ב-13 הופעות בכל המסגרות (בטוטנהאם ובנבחרת).

מי שייעץ לבייל לעזוב את הברנבאו הוא מאמן נבחרת ויילס לשעבר ג'ון טושאק: "הדרישות בריאל מדריד מאוד, מאוד גבוהות. אם אתה לא מוכן ב-100 אחוז, זה הופך להיות עוד יותר קשה. אני חושב שלשלישיית BBC יש הרבה בעיות כרגע. יש שחקנים חדשים שעולים במערכת, ואני לא חושב שנראה את השלישייה הזאת עוד הרבה מעתה והלאה".

עם או בלי קשר לבייל, בספרד טוענים כי פלורנטינו פרס כבר מתחיל להודות בטעות שלו, ויהיה מוכן למכור את הוולשי לקבוצה שתציע את הסכום בו נרכש על ידי ריאל מדריד מטוטנהאם (כ-100 מיליון יורו).

עוד בנושא:

ברצלונה רוצה את גריזמן בקיץ הבא, אנדרה גומש לכלך על מסי?
דיווח: ברצלונה עוקבת אחרי אנתוני מרסיאל ועשויה להחתימו בינואר
דיווח: סרחיו ראמוס האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2021

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
שווה את שלושת הכוכבים הללו? קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully