וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלקת בליבו של דני קרבחאל חלפה, צפוי לשוב למגרשים בקרוב

מגן ריאל מדריד, שהושבת מכל פעילות מאז ה-30 בספטמבר בשל מצבו הרפואי, אמור לקבל את אישור החזרה בהקדם. זינדין זידאן ייאלץ לתמרן בשבת מול חטאפה, בקבוצה מרוצים מאוקטובר הנוח

רויטרס

בשורות טובות לריאל מדריד: הבעיה הבריאותית ממנה סבל דני קרחבאל חלפה והוא צפוי לשוב למגרשים בקרוב.

בסוף ספטמבר הודיעה אלופת אירופה כי המגן הימני שלה ושל נבחרת ספרד לא ישחק ולמעשה יושבת מפעילות לחלוטין ועד להודעה חדשה, זאת לאחר שהתגלתה דלקת מזהמת בליבו. הוא עבר בתקופה האחרונה סדרת טיפולים עם תרופות אנטי-דלקתיות נטולות סטרואידים ובבדיקה שנערכה התברר כי הבעיה טופלה. יחד עם זאת, בצוות הרפואי של ריאל מדריד בוחרים להיות זהירים מאוד עם קרבחאל והוא עדיין לא קיבל אישור לשוב למגרשים, אך עשוי לקבל אותו בהקדם, הרבה יותר מהר מהחשש הראשוני לפיו יחמיץ תקופה ארוכה.

עוד בנושא:

הרופא שניתח את דמבלה: "ללחץ בברצלונה יש קשר לפציעה שלו"
דיווח: ריאל מדריד תציע את בייל, מודריץ' ובנזמה על הארי קיין
ברצלונה רוצה את גריזמן בקיץ הבא, אנדרה גומש לכלך על מסי?

מגן ריאל מדריד דני קרבחאל. GettyImages
חדשות נהדרות. קרבחאל/GettyImages

בשל השיפור במצב, בריאל החליטו שלא לנסות להביא בינואר שחקן הגנה נוסף. במועדון סומכים על נאצ'ו ועל הצעיר אשרף חכימי, שימלאו את מקומו של קרבחאל עד שזה יוכל לשוב למגרשים בצורה מסודרת. בכל מקרה, הקבוצה שנמצאת כבר בפיגור של שבע נקודות מברצלונה, חייבת לצאת עם ניצחון מהמשחק הקרוב אצל חטאפה, כאשר הליגה הספרדית תשוב מפגרת הנבחרות. זינדין זידאן, שמאזנו בריאל אחרי פגרות נבחרות עומד על חמישה ניצחונות, תיקו ואפס הפסדים, ימשיך עם הרוטציה בה הוא מאמין במקרים כאלה, רוטציה שנובעת גם מהחיסורים הרבים ובראשם קרבחאל, כמו גם גארת' בייל, מתאו קובאצ'יץ' וקיילור נבאס הפצועים. מי שאמורים לפתוח נגד חטאפה בשבת אחר הצהריים הם השוער קיקו קאסייה, תאו הרננדז, מרקוס יורנטה ולוקאס ואסקס, כאשר נאצ'ו ואשרף ימשיכו בהגנה הרעועה לצד ראמוס.

בריאל מתנחמים לפחות בכך שבחודש הקרוב הם יזכו למעט מנוחה, עם ארבעה משחקים רצופים באזור מדריד. בשבת הם ישחקו כאמור בדרבי הקטן מול חטאפה ולאחר מכן יארחו את טוטנהאם בליגת האלופות ואת אייבר בליגה, לפני משחק חוץ בגביע מול פואנלברדה מהליגה השלישית, עיירה השוכנת במטרופולין של בירת ספרד. הפעם הבאה בה ריאל תיאלץ לצאת לדרכים תהיה רק בעוד כשבועיים וחצי, אז תשחק בחוץ מול ג'ירונה (29 באוקטובר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully