וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שניתח את דמבלה: "ללחץ בברצלונה יש קשר לפציעה שלו"

ד"ר סקארי אוראבה התראיין ל"אלמונדו דפורטיבו": "אולי זה היה חטא נעורים מצדו של עוסמאן לא להגיד שהוא מרגיש לא בנוח עם המקום בו הוא נמצא בברצלונה. הוא נחשף ללחץ רב"

one

הרופא שניתח את עוסמאן דמבלה אחרי הפציעה בשריר הירך האחורי, טוען שלמעבר המתוקשר של שחקן הכנף לברצלונה היה קשר לפציעה שלו.

ד"ר סקארי אוראבה אמר ל"אלמונדו דפורטיבו": "אולי זה היה חטא נעורים מצדו לא להגיד שהוא מרגיש לא בנוח עם המקום בו הוא נמצא. יכול מאוד להיות שללחץ שהוא נחשף אליו אחרי המעבר מבורוסיה דורטמונד לברצלונה, הייתה השפעה על הפציעה הזו".

דמבלה בן ה-20 עבר לברצלונה לקראת סגירת חלון ההעברות תמורת 105 מיליון יורו ועל פי דיווחים, 40 מיליון יורו נוספים בהתאם לכמה סעיפים עתידיים. הוא נחת בברצלונה כמי שאמור להיכנס לנעליו של ניימאר, בעיצומה של תקופה מתוחה ובמרכזו של חלון העברות ששבר כל שיא אפשרי. כבר במשחק הליגה הראשון בו פתח, ניצחון 1:2 על חטאפה באמצע ספטמבר, הוא נפצע ותקופת ההיעדרות הוערכה בכ-3-4 חודשים.

ד"ר אוראבה הוסיף: "כרגע ההתאוששות של דמבלה משביעת רצון. אני בקשר ישיר ורצוף עם הרופא שאחראי לשיקום ובינתיים הכול עובד כשורה. כמו כל החבר'ה הצעירים, גם עוסמאן מלא אופטימיות. אבל אני מעדיף להיות זהיר כרגע".

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד תציע את בייל, מודריץ' ובנזמה על הארי קיין
טאטה מרטינו מועמד לאמן את נבחרת ארה"ב
מה לחש רדאמל פלקאו לשחקני נבחרת פרו בתוספת הזמן?

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
יחזור ב-2018. דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully