וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו מועמד לאמן את נבחרת ארה"ב

הארגנטינאי בן ה-54 זוכה להערכה עצומה בקרב ההתאחדות האמריקאית בזכות העבודה שלו באטלנטה והרזומה העשיר בעולם הנבחרות. גם טאב ראמוס וקיילב פורטר ברשימת המועמדים

בווידאו: שער הרפאים וההיסטוריה של נבחרת פנמה הלילה

טאטה מרטינו מועמד לתפקיד המאמן החדש של נבחרת ארה"ב בכדורגל. הפסים והכוכבים נחלו הלילה (בין שלישי לרביעי) מפלה קשה בדמות הפסד 2:1 לטרינידד וטובגו, שהותיר אותם מחוץ למונדיאל לראשונה מאז 1986. המאמן ברוס ארינה צפוי לעזוב והארגנטינאי נחשב לאחד מהמועמדים להחליפו.

מרטינו מאמן היום את אטלנטה יונייטד מה-MLS והעבודה שלו מאוד מוערכת בארה"ב. מלבד ברצלונה, אותה הדריך בעונת 2013/14, המאמן בן ה-54 עמד גם על הקווים של נבחרות ארגנטינה ופרגוואי. את ארגנטינה הצעיד לגמר הקופה אמריקה ב-2015 ואת פרגוואי הוליך לרבע הגמר במונדיאל 2010 ולגמר הקופה אמריקה ב-2011. הניסיון שלו בעולם הנבחרות, ביחד עם ההצלחה כמאמן זר בליגה האמריקאית, הפכו אותו למועמד מוביל לתפקיד בנבחרת ארה"ב.

בתקשורת האמריקאית הזכירו שני מועמדים נוספים היום: טאב ראמוס ששיחק בנבחרת ארה"ב בגביעים העולמיים ב-1990, 1994 ו-1998 ושימש כעוזר מאמן הנבחרת בשנים 2014-2016, נחשב לאחד המתחרים העיקריים על התפקיד. גם מאמן פורטלנד טימברס, קיילב פורטר נמצא ברשימה של ההתאחדות לכדורגל האמריקאית.

עוד בנושא:

ארה"ב מחוץ למונדיאל לראשונה מאז 1986
ארה"ב המומה: "אכזבנו אומה שלמה"

טאטה מרטינו עם שחקני אטלנטה יונייטד. John Bazemore, AP
חיבור מצוין לכדורגל האמריקאי. מרטינו באטלנטה/AP, John Bazemore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully