וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

בספרד טוענים כי פלורנטינו פרס נחוש להחתים חלוץ בכיר לעונה הבאה ושם את עינו על כוכב טוטנהאם הלוהט: "הוא מוכן לשלם סכום עתק ולהתקרב למה שפריס סן ז'רמן שילמה על ניימאר"

רויטרס

האם הארי קיין יהפוך לשחקן הרכש הגדול הבא של ריאל מדריד? בכלי התקשורת בספרד מדווחים הבוקר (רביעי) כי נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס נחוש לשים ידו על חלוץ טוטנהאם ולא נרתע מתג מחירו הגבוה - 200 מיליון יורו. על פי הערכות, פרס מוכן לשלם לתרנגולים סכום דומה לזה שפריס סן ז'רמן שילמה על ניימאר (222 מיליון יורו), לאור האכזבה ההולכת וגוברת מהתפוקה של קרים בנזמה. הבלאנקוס מחפשים חלוץ בעל שיעור קומה גבוה זמן רב, וקיין עשוי להיות פיתרון מעניין לקראת העונה הבאה.

החלוץ בן ה-24 נמצא בכושר פנטסטי ובשבועות האחרונים מזכירים אותו באנגליה בנשימה אחת עם ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר במאבק על הזכייה בכדור הזהב. מאז סוף חודש פברואר בשנה שעברה, כבש קיין לא פחות מ-44 שערים - שמונה יותר מהשחקן הכי קרוב אליו באנגליה במשך אותו פרק זמן, סרחיו אגוארו. היכולת הנפלאה שהוא מציג לאחרונה העלתה את קרנו גם בנבחרת אנגליה, ועל פי שלל דיווחים בממלכה הוא עשוי לקבל בקרוב את סרט הקפטן של שלושת האריות.

לא ברור עד כמה גבוה הסיכוי שטוטנהאם תסכים למכור את קיין לאור המעבר ההולך ומתקרב לאצטדיון החדש, שמביא עימו שאיפות חדשות. אולם לספרס יש היסטוריה של משאים ומתנים מוצלחים עם ריאל מדריד: בעבר שני המועדונים סיכמו על העברתם של לוקה מודריץ', ומאוחר יותר גם על צירופו של גארת' בייל, שהפך בזמנו לשחקן היקר בתולדות הכדורגל העולמי.

עוד בנושא:

איש עסקים ישראלי רכש את כדור הזהב של רונאלדו תמורת 600 אלף יורו
רונאלדו: "נולדתי כדי לשבור את כל השיאים, יש בי רעב אינסופי"
זידאן מודה ש"רונאלדו מאוד מאוכזב". הפורטוגלי ניצל מאדום

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
הבא שיעבור מטוטנהאם לריאל? הארי קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully