וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים ישראלי רכש את כדור הזהב של רונאלדו תמורת 600 אלף יורו

כוכב ריאל החליט להציע את הפרס היוקרתי בו זכה ב-2013 לכל המרבה במחיר במסגרת מכירה פומבית שאורגנה על ידי ארגון צדקה. עידן עופר, בנו של סמי עופר, הפך לזוכה המאושר לאחר ששילם סכום עתק

רויטרס

איש העסקים הישראלי עידן עופר, בנו של סמי עופר ומי שנחשב לאחד הישראלים העשירים בעולם, רכש את כדור הזהב בו זכה כריסטיאנו רונאלדו ב-2013. הסכום תמורת התענוג: לא פחות מ-600 אלף יורו.

הפריט ההיסטורי הוצע למכירה פומבית במסגרת פעילות של עמותת Make A Wish, שארגנה אירוע צדקה מיוחד בו גייסה סכומים גדולים. רונאלדו, שלקח חלק באירוע על אף שלא נכח פיזית במקום, דרש שכדור הזהב בו זכה ב-2013 יימכר לכל המרבה במחיר, ואיש העסקים הישראלי קפץ על המציאה.

עוד בנושא:

רונאלדו: "נולדתי כדי לשבור את כל השיאים, יש בי רעב אינסופי"
זידאן מודה ש"רונאלדו מאוד מאוכזב". הפורטוגלי ניצל מאדום

הזוכה המאושר. עידן עופר עם כדור הזהב

את האירוע יזמה בתיה עופר, נשיאת הכבוד של עמותת משאלת לב. כל ההכנסות מהאירוע יועברו לטובת הגשמת משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים בישראל ואנגליה.

ב"מארקה" פרסמו את הידיעה והחמיאו לכריסטיאנו רונאלדו. "בדרך כלל, שחקן שזוכה בפרס היוקרתי מבקש מהמועדון לשמור לו עליו או ממסגר אותו בביתו. רונאלדו רצה לעזור לעמותה בעבודתה החשובה ולכן החליט לתרום את הפרס".

רונאלדו נחשב לאחד השחקנים שתורמים הכי הרבה כספים למטרות חברתיות. ב-2015 מגזין 'פורבס' הכתיר אותו לספורטאי שתרם הכי הרבה כסף לצדקה, לאחר שתרם כספים רבים באותה שנה לארגונים שונים. ב-2016, אחרי הזכייה בליגת האלופות, רונאלדו תרם את הבונוס השמן שקיבל מריאל - בגובה 600 אלף יורו - לטובת טיפול בעניים ממדינות עולם שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם כדור הזהב 2014. GettyImages
ממשיך במסורת. רונאלדו עם כדור הזהב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully