וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "לא נהייה מוכנים ב-100 אחוז אך נשתפר ממשחק למשחק"

28.9.2017 / 15:35

הפועל ירושלים קיימה יום פתוח לתקשורת והמאמן התייחס להכנות לעונה שבפתח: "אנחנו צריכים לבנות כימיה. פפרגולו הוא שחקן מיוחד שיעזור לנו". טימור: "אחרי קיץ לא טוב צריך להשתפר"

צילום: קובי אליהו

הפועל ירושלים ערכה היום (חמישי) יום פתוח לתקשורת לקראת פתיחת עונת 2017/18. אלופת המדינה חזרה בתחילת השבוע הנוכחי ממסע משחקים בספרד, שכלל ניצחון יפה על בילבאו, אך גם הפסדים לא נעימים לויטוריה ואסטודיאנטס. בשעות אחר הצהריים תקיים ירושלים אירוע עם אוהדי הקבוצה שינעל את אירועי פתיחת העונה של הקבוצה.

המאמן פוטיס קאציקריס התייחס לעונה שבפתח ואמר: "זה לא היה קל כי לקח זמן להכיר אחד את השני ואת תפקידים של כולם. היו שחקנים בנבחרת הלאומית כך שהיו לנו שני אימונים יחד לפני המסע לספרד. לכן אני שבע רצון מהבחורים. יש לנו מושג איך אנחנו רוצים להיראות ולשחק וכולם בתוך זה. אנחנו צריכים לבנו כימיה. אנחנו לא נהיה מוכנים ב-100 אחוז אך נשתפר ממשחק למשחק. עדיין מוקדם לדבר על מטרות ספציפיות לעונה כמו רבעי גמר או גמר. זה שלב מוקדם מאוד של העונה".

עוד בנושא
באיגוד פועלים לסכם את תנאיו של עודד קטש: "מאמינים שיסגור בקרוב"
הוועדה המקצועית המליצה על שתי יורדות ללאומית ושתי עולות לליגת העל
ג'וש סמית' יחבור למכבי חיפה למסע המשחקים ב-NBA

פוטיס קציקאריס, הפועל ירושלים. קובי אליהו
"לוקח זמן להכיר אחד את השני". קציקאריס/קובי אליהו

על הרכש סטרטוס פפרגולו אמר קציקאריס: "סטרטוס הוא שחקן מיוחד בגלל הניסיון שלו. עבנו יחד בנבחרת הלאומית. הוא שיחק בקבוצות מנצחות וזכה שלוש פעמים ביורוליג. הוא יודע את המשחק ומה צריך לעשות. יהיה לו קל יותר להשתלב מאשר לשחקן אמריקאי שהגיע לראשונה לאירופה. זה שחקן שבגלל המאפיינים שלו לא יתנגש עם שחקנים אחרים. הוא יכול לשחק גם שלוש וגם ארבע".

על שחקניו הישראלים על רקע הכישלון ביורובסקט אמר קציקאריס: "נצטרך לעשות עבודה פסיכולוגית כמו יותם, יוגב אוחיון וליאור אליהו. אז כרגע הם צריכים להתאושש. בהקשר זה לצאת מחוץ לישראל למסע בספרד עשה להם טוב. אני יודע מה זה נבחרות ואני מאוד שמח על מה שהם עושים באימונים".

בר טימור הוסיף: "באופן אישי הפועל ירושלים זה מאתגר כי עברנו קיץ לא טוב ברמה הכללית. יש רצון להיות יותר טוב באופן אישי. לראות איפה טעית ומה עשית. צריך להמשיך הלאה. יש אנשים שאומרים עליהם משהו וזה כנראה לא ישתנה לעולם ואני לצערי על זה. בשנה שעברה עשיתי את העונה האישית הכי טובה שלי בהפועל ירושלים גם ביורוקאפ. לא רוצה להתייחס לכל מה שאומרים. גם באליפות אירופה באופן אישי הייתי בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בעלי הפועל ירושלים אורי אלון עם גיא הראל. קובי אליהו
מסתערים על עוד אליפות? אורי אלון וגיא הראל/קובי אליהו

הפועל ירושלים שמרה על בסיס די גדול מהסגל מהעונה שעברה - המתאזרח ריצ'רד האוול נשאר לצד הישראלים ליאור אליהו, יותם הלפרין ובר טימור, כשגם הזרים קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון וטרנס קינזי נשארו. בשל פציעת הגב של קינזי החליטו בירושלים לצרף את הפורוורד היווני סטרטוס פרפרוגלו, והוא מצטרף לשחקני הרכש שהגיעו לפניו - האמריקאי אוסטין דיי, הסלובני אלן אומיץ' ושחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון.

ירושלים תפתח את העונה באופן רשמי בגביע ווינר ביום שני נגד עירוני נהריה במטרה לשמור על התואר מהעונה שעברה, כשבוע לאחר מכן תצא לשני משחקי חוץ - נגד נהריה במחזור הפתיחה של הליגה, ונגד ליטקבליס הליטאית במחזור הפתיחה ביורוקאפ.

אוסטין דיי, הפועל ירושלים. קובי אליהו
"באתי לנצח". אוסטין דיי/קובי אליהו

הפורוורד אוסטין דיי שהצטרך הקיץ לירושלים נשאל על הרושם מקבוצתו החדשה והשיב: "יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת שצריכה להתחבר ליחידה. ניצחונות ישפרו את מצב הרוח. חוסר יציבות מאפיין את טרום העונה. אבל צריך להסתכל על זה אחרת. הישראלים היו עם הקבוצה יומיים לפני היציאה לספרד. עכשיו צריך ללמוד את השיטה ולהתחבר. זה לוקח זמן. לא באתי לפה כדי לא לנצח. אני מאמין שאפשר לעשות דברים טובים ולעמוד בציפיות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully