וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש סמית' יחבור למכבי חיפה למסע המשחקים ב-NBA

28.9.2017 / 7:57

הפורוורד האמריקאי (31, 2.06) שעושה מאמצים כדי לחזור לליגה הטובה בעולם, יצטרף לקבוצה של עופר רחימי. זכה בעבר בתחרות ההטבעות. בחיפה מעריכים כי לא קיים סיכוי שיחתום במועדון

ג'וש סמית' שחקן יוסטון רוקטס. AP
ילבש ירוק. ג'וש סמית'/AP

הפורוורד האמריקאי ג'וש סמית' יצטרף למכבי חיפה למסע המשחקים שלה בארצות הברית בשבוע הבא. סמית', אלוף ההטבעות של ה-NBA משנת 2005, מנסה ליצור באז סביבו בליגה הטובה בעולם כדי לחזור לליגה אחרי שנה בה שיחק בסין, ויקווה כי מסע המשחקים עם חיפה יעזור לו להשיג חוזה. לאחרונה ערך מספר אימונים עם ניו אורלינס אך אלה לא הובילו לכדי חוזה. הוא יהיה השחקן השני שמצטרף לירוקים למטרת מסע המשחקים הנוכחי, לצד סמארדו סמואלס.

סמית' (31, 2.06) נבחר במקום ה-17 בדראפט 2004 ישר מהתיכונים והפך לשחקן משמעותי בליגה הטובה בעולם מתחילת דרכו כשהוא עדיין השחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה שרושם 10 חסימות במשחק אחד, 500 ו-1000 חסימות בקריירה. הוא שיחק תשע עונות באטלנטה, כשבעונתו הטובה ביותר רשם 18.8 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק, ובקיץ 2013 עבר לדטרויט. שנה וחצי במדי הפיסטונס הספיקו לקבוצה כדי לשחררו והוא עבר ליוסטון שם עזר לקבוצה להגיע לגמר המערב. את עונת 2015/16 פתח במדי הקליפרס, לא הרשים וחזר ליוסטון לתקופה נוספת. את העונה הנוכחית העביר בליגה הסינית.

במכבי חיפה סיפרו הלילה (בין רביעי לחמישי) כי סמית' יצטרף רק למסע המשחקים וכי זה לא ריאלי ששחקן ברמתו ובעלות שכרו יגיע לקבוצה לאחר מכן. הירוקים החליטו לצרף שחקנים פנויים בכירים למסע המשחקים גם כדי ליצור משחקים תחרותיים יותר לאור התוצאות שלהם בשנים האחרונות במסעות המשחקים ב-NBA. חיפה תפתח את משחק המשחקים נגד יוטה ג'אז בין רביעי לחמישי הבא, תפגוש בלילה שבין ה-10 ל-11 באוקטובר את אינדיאנה, ותנעל את משחק המשחקים נגד פורטלנד טרייל בלייזרס בלילה שבין ה-13 ל-14 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully