וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד פועלים לסכם את תנאיו של עודד קטש: "מאמינים שיסגור בקרוב"

28.9.2017 / 10:56

בכירי איגוד הכדורסל ייכנסו למגעים עם המועמד היחיד לאימון הנבחרת כדי לסכם במהרה את מינויו. גורם באיגוד: "שני הצדדים רוצים בהתקשרות". עופר רחימי המועמד המוביל להיות עוזרו

מאמן נבחרת העתודה עודד קטש. ברני ארדוב
יוכל לשמש כפרשן? קטש/ברני ארדוב

באיגוד הכדורסל ינסו לסכם בקרוב את תנאיו של עודד קטש כמאמן נבחרת ישראל הבא על מנת שיוכלו להביא לוועדה המקצועית הבאה את חוזהו לאישור סופי. בכירי האיגוד שוחחו אמש (רביעי) בפעם הראשונה עם קטש באופן רשמי כדי לנסות ולקדם את התהליך, כשעל הפרק מספר נושאים מרכזיים שצריכים להיות מסוכמים: שכרו של המאמן הלאומי, האם יאמן במקביל את נבחרת העתודה או את הנבחרת האולימפית, האם יוכל לשמש כפרשן ומה יקרה אם וכאשר יקבל פנייה לאמן באחת מקבוצות הליגה.

"מאמינים שקטש יסגור בקרוב, אין אף מועמד אחר לתפקיד הזה, והכל שאלה של פשרות של שני הצדדים", אמר גורם באיגוד הכדורסל הבוקר, "שני הצדדים רוצים בהתקשרות ולכן אין סיבה שזה לא ייצא לפועל". קטש נכח אתמול בישיבת סיכום הקמפיינים של הוועדה המקצועית, ישיבה שהסתיימה עם שיחה בין ארז אדלשטיין לחברי הוועדה. המאמן הלאומי היוצא בא בטענות על הדרך שבה נפרדו ממנו, ולא נערך דיון מקצועי על כישלון הנבחרת.

עוד בנושא
הוועדה המקצועית המליצה על שתי יורדות ללאומית ושתי עולות לליגת העל
הכנה: עירוני נס ציונה גברה על הפועל אילת 79:81
ג'וש סמית' יחבור למכבי חיפה למסע המשחקים ב-NBA

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ימונה לעוזר? עופר רחימי/קובי אליהו

לוואלה! ספורט נודע כי סביב נושא הפיכתו של קטש לפרשן קיימות מספר דעות. הראשונה גורסת כי בניגוד לארז אדלשטיין, שבמהלך עונת 2015/16 שימש מאמן נבחרת ישראל ופרשן של משחקי הליגה, קטש לא יכול לשמש בכלל כפרשן של משחקים בהם משתתפים קבוצות או שחקנים ישראלים. השנייה אומרת כי ניתן ללכת לקראתו ולאפשר לו לפרשן דברים מסוימים, כשייתכן שיקבל הצעה להיות הפרשן המוביל של ערוץ הספורט במשחקי מכבי תל אביב ביורוליג.

עופר רחימי הוא המועמד העיקרי לתפקיד עוזר המאמן של קטש, כשייתכן מאוד שאלון שטיין ימשיך בתפקיד עוזר המאמן השני. בכל הנוגע לנבחרות הצעירות צפוי אורן אהרוני לקבל את תפקיד מאמן נבחרת הנוער, ולנסות להעלות אותה מדרג ב' של אירופה לדרג א', ואילו נדב זילברשטיין צפוי להיות מאמן נבחרת הקדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully