וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית המליצה על שתי יורדות ללאומית ושתי עולות לליגת העל

27.9.2017 / 18:30

יו"ר הוועדה עמוס פרישמן העביר את המלצתו להנהלת האיגוד וקיים גם דיון בנושא פעילות כל הנבחרות בקיץ האחרון. בפני הוועדה הופיעו מאמני הבוגרת ארז אדלשטיין ודן שמיר וכן עודד קטש מאמן העתודה

עמוס פרישמן שחקן כדורסל לשעבר הפועל תל אביב. מגד גוזני
פעיל באיגוד. עמוס פרישמן/מגד גוזני

יו"ר הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל עמוס פרישמן קיים היום דיון בנושא פעילות כל הנבחרות בקיץ האחרון. הוועדה שמעה סקירה מקיפה של כל מאמני הנבחרות על הופעת הנבחרות באליפויות אירופה וההכנות לקראתן. בפני הוועדה הופיעו עודד קטש מאמן נבחרת העתודה והצוות שלו, שרון אברהמי נבחרת הנוער והצוות שלו, אורן אהרוני נבחרת הקדטים ועוזריו, קדטים, נדב זילברשטיין מאמן הנבחרת עד גיל 14 שזכתה במקום הראשון בטורניר גדול בסלובניה וארז אדלשטיין והצוות שלו דן שמיר, אבי קובלסקי ומוטי דניאל מהנבחרת הבוגרת.

בנוסף, פרישמן המליץ על שתי עולות ושתי יורדות מהליגה הלאומית לליגת העל והעביר את המשך הטיפול ליו"ר איגוד הכדורסל ולהנהלת האיגוד. פרישמן עדכן את הוועדה שאחרי כמה שנים, נבחרת הנוער שוב תשתתף השנה בטורניר אלברט שוויצר היוקרתי בחודש מאי בגרמניה. מדובר בטורניר הנוער החשוב בעולם שמתקיים מדי שנתיים מאז שנת 1958 ומשתתפות בו 16 נבחרות מהטובות בעולם. נבחרת ארה"ב זכתה בטורניר הזה 10 פעמים בעבר, יותר מכל נבחרת אחרת ובשנה שעברה ניצחה גרמניה המארחת את סרביה בגמר, איטליה סיימה שלישית וצרפת רביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully