וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההערכות: הקרב בין מייוות'ר למקגרגור לא שבר שיאי פיי-פר-וויו

המפגש הגדול בלאס וגאס אומנם גלגל סכומי כסף אדירים, אבל נרכש רק על ידי 4.4 מיליון צופים ולא הגיע לשיא של הקרב בין מייוות'ר לפקיאו (4.6 מיליון). עם זאת, שיא חדש נרשם בצפיות בשידורים פיראטיים

פלויד מייוות'ר מול קונור מקגרגור. רויטרס
השידורים הפיראטיים עלו להם ביוקר. מייוות'ר מול מקגרגור/רויטרס

הקרב בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור עורר עניין גדול בכל רחבי העולם וההערכות הכספיות בלאס וגאס טענו שהקרב גלגל למעלה ממיליארד דולר, וההערכות טענו שהמפגש בין שניים מהספורטאים המפורסמים בעולם ישבור גם שיאי פיי-פר-וויו, אבל מתברר שהוא לא הצליח לשבור את השיא.

הקרב בין מייוות'ר למני פקיאו נרכש על ידי 4.6 מיליון צופים, וקבע שיא אמריקאי. עם זאת, הקרב בין מייוות'ר למקגרגור הגיע ל-4.4 מילין צפיות "בלבד" (במחיר של 100 דולר). אומנם בבריטניה הקרב כן שבר שיאים, לאור העובדה שמקגרגור האירי פופולרי מאוד בממלכה, ואכן בבריטניה נרשמו כמיליון רכישות לקרב, אבל השיא האמריקאי לא נשבר.

הסיבה היא כמובן הצמחיה בשידורים פיראטיים ולא חוקיים, שם כן נרשמו שיאים. על פי בדיקה, במהלך הקרב נמצאו ברשת כ-6,977 שידורי לייב סטרימינג פיראטיים לקרב, שהועברו דרך פייסבוק, יוטיוב ושאר פלפורמות, בשיא חדש שמוערך בסך הכל ב-132 מיליון צפיות (ממוצע של 19 אלף לשידור). 100 מיליון מהצפיות היו בשידור חי. 42 אחוז מהצפיות היו מארה"ב, על אף שארה"ב היא רק 8 אחוז מהגולשים ברשת בעולם.

עוד בנושא

מקגרגור נכנע למייוות'ר בנוקאאוט טכני בסיבוב העשירי
מייוות'ר הודיע על פרישה בתום הקרב, מקגרגור חגג עם מעריציו
מקגרגור סופר את הכסף: "אני מסודר לכל החיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully