וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור סופר את הכסף: "שולח את רואי החשבון שלי כמו פאקינג כרישים"

האירי, שצפוי להרוויח כ-100 מיליון דולר מהקרב, מתכנן לפתוח מותג וויסקי חדש וליין בגדים: "אני מסודר לכל החיים". מייוות'ר עם הכנסות שיא: "מה רע ב-350 מיליון דולר ב-36 דקות?". וגם: ההימור שנאסר והילד שטוען "התפלחתי למקום שעלה 80 אלף דולר - בלי כרטיס"

קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
רוצה עוד כסף. קונור חוגג/GettyImages

הגיע הזמן לספור את המזומנים. לא במקרה קונור מקגרגור נראה אתמול בלילה (ראשון) מבלה במועדון לילה בלאס וגאס, שעות ספורות אחרי שהפסיד בנוקאאוט טכני ב"קרב המאה" לפלויד מייוות'ר. הלוחם האירי צפוי להרוויח כ-100 מיליון דולר מהקרב, ולעשות בקרב אחד פי שלושה או ארבעה ממה שהרוויח במשך כל הקריירה כלוחם MMA.

עוד בנושא

קרב המאה: פלויד מייוות'ר ניצח את קונור מקגרגור בנוקאאוט טכני
מקגרגור חגג כל הלילה עם מעריציו: "לעולם לא תנצחו את האירים"
פלויד מייוות'ר הכריז על פרישה והחמיא ליריבו: "יריב מושלם לריקוד אחרון"

קונור מקגרגור מציג את מותג וויסקי החדש שלו. GettyImages
מציג את מותג הוויסקי החדש שלו. Notorious/GettyImages

מקורבים למקגרגור מספרים שלפחות בשנים האחרונות, האירי הססגוני מוציא בשנה מיליון דולר על בגדים, ושלאחרונה הוא מגלה חיבה למכוניות יוקרה, אבל כעת האירי בן ה-29, שהגיע משכונה ענייה, "ייאלץ" להתרגל למצב אחר בחשבון הבנק. "אני לא יודע בדיוק עוד איך אבזבז את הכסף", אמר אחרי הקרב, "פשוט אמשיך לחיות את חיי, בלי הרבה דאגות, עם חשיבה חכמה וליהנות מהחיים".

מקרגור הבהיר שהוא מתכנן לגבות את כל מה שמגיע לו מההכנסות מהקרב. ההבטחה הראשונית והבסיסית לאירי הייתה 30 מיליון דולר (פי עשרה ממה שהרוויח בקרב ה-UFC האחרון שלו מול אדי אלבארס), אבל ההערכה היא שהסכום לפחות ישולש בעקבות ההכנסות מהפיי-פר-וויו וממכירה של מוצרים וחסויות. המספרים המדויקים יתבררו רק בשבוע הבא. "עכשיו אנחנו נכנסים לשלב החישובים", אמר, "אני שולח לשם את רואי החשבון שלי כמו פאקינג כרישים".

עם זאת, נראה שהוא יותר מתמקד בלהכניס כסף מאשר לבזבז אותו. למסיבת העיתונאים שאחרי הקרב הוא הגיע עם בקבוק וויסקי וטען שבקרוב הוא יפתח מותג וויסקי חדש שקרוי על שמו שישתלט על השוק באירלנד (Notorious, "הידוע לשמצה", כינויו של הלוחם). כמו כן הצהיר שהוא מתכוון לפתוח ליין בגדים. "יש הרבה מאוד אפיקים שמכניסים לי הכנסה יפה, אני בונה פה מותגים", אמר מקגרגור, "הכסף טוב עבורי, אני מבורך ושמח מאוד מהמצב שלי. כל עוד לא אעשה שטויות, אני מסודר לכל החיים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קונור מקגרגור לצד פלויד מייוות'ר אחרי הקרב. GettyImages
מבסוטים, למה לא? מייוות'ר וקונור/GettyImages

מנגד, ההערכה היא כי פלויד "כסף" מייוות'ר יגרוף מהקרב בין 300 ל-350 מיליון דולר. אתמול הוא כבר נפנף באינסטגרם בהמחאה על סך 100 מיליון דולר, שהובטחו לו מראש, אבל לנוכח ההכנסות הצפויות מהשידור בטלוויזיה (שכאמור, יתבררו במדויק רק בשבוע הבא) מדובר בהכנסות היסטוריות, שמסבירות מדוע האמריקאי הסכים לחזור מפרישה. "אם אני רואה הזדמנות לעשות 300 או 350 מיליון דולר ב-36 דקות, למה לא?", אמר אתמול האמריקאי.

אגב, לפני הקרב פורסם שמייוות'ר רצה לשים סכום של 400 אלף דולר כהימור על כך שינצח בנוקאאוט לפני הסיבוב העשירי, אך נדחה בגלל "חשש לבעיות חוקיות למתאגרף להמר על עצמו על כל דבר שהוא מלבד לניצחון".

אמיתי? הילד שטוען שהתגנב לכסאות השווים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully