וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור חגג כל הלילה עם מעריציו, מייוות'ר הכריז על פרישה והחמיא ליריבו

צפו בקונור מקגרגור מטריף את אוהדיו בלאס וגאס אחרי ההפסד: "לעולם לא ינצחו על האירים". האמריקאי חגג ניצחון 50 במועדון חשפנות: "בחרתי את בן הזוג המושלם לריקוד בשביל הקרב האחרון". האירי אחרי הקרב: "חבל שלא נתנו לי להמשיך"

פלויד מייוות'ר עם קונור מקגרגור. AP
אחד ניצח, השני זכה להערכה. מייוות'ר ומקגרגור בסיום/AP

קרב האגרוף שכל העולם חיכה לו בחודשים האחרונים הסתיים הבוקר (ראשון) בצורה חד צדדית, עם נוקאאוט טכני של פלויד מייוות'ר האמריקאי על קונור מקגרגור האירי. הקרב שנערך בלאס וגאס והכניס מיליוני דולרים לכיסי המתאגרפים החל עם כמה סיבובים מפתיעים מצד לוחם ה-MMA, עבורו היה זה קרב אגרוף ראשון בקריירה. אלא שבמהרה, מייוות'ר, שחזר מפרישה לכבוד האירוע והודיע על פרישה סופית בסיומו, השתלט על העניינים והנחית עוד ועוד אגרופים על מקגרגור, עד שהשופט החליט לעצור את החגיגה בסיבוב העשירי. מייוות'ר יסיים את הקריירה עם מאזן מושלם של 0:50.

עוד בנושא:

פלויד מייוות'ר ניצח בנוקאאוט טכני בסיבוב העשירי את קונור מקגרגור

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. רויטרס
האלוף הבלתי מעורער/רויטרס

עם סיום הקרב, מקגרגור ניגש למייוות'ר והשניים חייכו זה לזה, התחבקו ושוחחו בקצרה, כשהם שמים סוף לשבועות ארוכים של טראש טוק. מייוות'ר אמר בסיום: "קונור מתחרה קשוח. אני חושב שנתנו לאוהדים את מה שהם רצו לראות. הייתי חייב לאוהדים על הקרב מול פאקיאו, לבוא ולתת שואו הרבה יותר טוב וזה מה שעשיתי. קונור היה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שיהיה. הוא השתמש בזוויות שונות והוא מתחרה קשוח, אבל אני הייתי המתאגרף הטוב ביותר הלילה. תכנית המשחק שלנו הייתה לאפשר לו לנסות את כל המכות החזקות שלו בהתחלה ולנצח אותו לקראת הסוף. ידענו שאם הוא יילחם 25 דקות בשיא הכוח, הוא יתחיל להתעייף. זה מה שרצינו שיקרה".

האמריקאי הוסיף: "הבטחתי לכולם שהקרב הזה לא יגיע ל-12 סיבובים. המוניטין של האגרוף היה על הכף כאן. אגרוף ו-MMA הם ענפי ספורט נהדרים ואני רוצה להודות לכל האוהדים מאירלנד ובכלל, לכל מי שהגיע לכאן. הבטחתי שלא אסוג מולו, שאכניס אגרופים וזה מה שעשיתי. לא יכולתי להגיע ל-0:50 בלי האוהדים, ניצחון הוא ניצחון, לא משנה איך אתה משיג אותו. אני כבר מחכה להיכנס להיכל התהילה. הקרב הלילה היה האחרון שלי בקריירה. בחרתי את בן הזוג המושלם לריקוד בשביל הקרב האחרון. קונור מקגרגור, אתה אלוף גדול ולאירים, אנחנו אוהבים אתכם חבר'ה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
פלויד חוגג את הניצחון/AP

מקגרגור המאוכזב אך גאה סיכם מהצד שלו: "חשבתי שניצחתי את הסיבובים הראשונים, אבל הוא שינה סגנון בהמשך. הוא מאוד מיושב ורגוע בזירה. הוא לא ממש מהיר או חזק, אבל הוא מלא בסבלנות, מתאגרף נקי, הייתה לו קריירה נהדרת. אני מקווה שגרמתי לאוהדים ליהנות. אני חושב שזה היה קרב די צמוד. אני חושב שהשופט הפסיק את זה קצת מוקדם מדי. הייתי רוצה שהוא יאפשר לי להמשיך עוד. התעייפתי קצת. אני נהיה קצת גמלוני כשאני מתעייף בזירה. כבר חטפתי בעבר בשידורים חיים וחזרתי לעניינים. היה פה חתיכת באזז מדהים. זה סוג קרב מאוד שונה, מעייף. אבל השופט היה יכול פשוט לתת לי לסיים, לראות מה קורה והאם אני נופל. היו עוד שני סיבובים. תן לי לחזור לפינה שלי ולהתארגן. פלויד היה הרבה יותר רגוע לקראת הסיום. חייבים לתת לו קרדיט על זה. אני לא יודע אם אתאגרף שוב בהמשך. אני שמח שייצגתי בכבוד את הדגל האירי והמדינה שלי הייתה מאחוריי".

קונור מקגרגור לצד פלויד מייוות'ר אחרי הקרב. GettyImages
נפרדו כידידים/GettyImages

למרות ההפסד השתתף מקגרגור במסיבה גדולה אחרי הקרב, שבה נראה חוגג עם מעריציו האירים, שמילאו את לאס וגאס בימים האחרונים והטריפו את העיר בחגיגה האופיינית להם. מקגרגור, שהתגאה לפני הקרב שהוא הגדיל את הונו פי ארבעה בזכות הערב הזה, סיים את הלילה במועדון עם חשבון שתייה של כ-100 אלף דולר ליש"ט. המועדון עצמו התמלא עד אפס מקום, כשכרטיס כניסה עלה כ-200 דולר. "לעולם לא תנצחו את האירים", צעק במיקרופון מול הקהל הנלהב, בעודו רוקד ומקפיץ את הקהל, "תודה לכם, ממעמקי לבי, לכל אחד מכם, תודה רבה". גם מייוות'ר, כמובן, יצא בלילה לחגוג באחד ממועדוני החשפנות שלו, שכניסה אליו עלתה 500 דולר. משטרת לאס וגאס נאלצה לפזר את ההמולה שנוצרה מסביב למועדון.

אין דה קלאב

קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר/GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר/GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר/GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר/GettyImages
אשתו של קונור מקגרגור במסיבה אחרי הקרב מול מייוות'ר. GettyImages
אשתו של מקגרגור/GettyImages

צפו בקונור מטריף את מעריציו

ככה הגיבה הרשת

קומישינר ה-UFC, דיינה ווייט, אמר ל"ספורטס אילוסטרייטד" לאחר הקרב: "כשחשבתי על הקרב לפני שהתחיל, חשבתי שפלויד יברח וקונור יצטרך לרדוף אחריו ואולי ייפגע בו מתישהו. תשעה מתאגרפים לא הגיעו ל-100 מכות מול מייוות'ר ב-12 סיבובים. קונור הכניס לו 111 מכות בפחות מעשרה. זה מרשים. כשמישהו הופך למתאגרף מקצוען, הוא מתחיל מארבעה ואז שישה סיבובים, קונור התחיל מקרב מלא והוא התעייף. הוא אמר שהוא לא רצה שהשופט יפסיק? אני כן. קונור התעייף ולא רציתי לראות יותר מזה. זה לא הוא. הוא בא, נתן פייט לפלויד בענף שלו. פלויד בחיים לא היה נכנס לאוקטגון ואם כן, הוא לא היה שורד גם חמישה סיבובים. קונור עשה עבודה נהדרת הלילה ואני גאה בו מאוד. עכשיו נחזיר את קונור ל-UFC, שם הוא יכול להשתמש בכל הכלים והיכולות שלו".

עדכון ראשון: 8:27

הניקוד הרשמי של הקרב

הופעה מרשימה של מקגרגור

ההפסד ממש לא הפריע לאוהדים האירים הססגוניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully