וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן: "ג'ורדי קרויף היה גורם משמעותי בהחלטה שלי להגיע"

26.9.2017 / 21:15

החלוץ האנגלי של מכבי תל אביב החמיא למאמנו: "הוא חושב הרבה על טקטיקה, הוא לא אמוציונלי וזה עוזר לו להגיע להחלטות טובות". על אוהדי הקבוצה: "צריך לראות כדי להאמין, זה מדהים"

ברני ארדוב

אחרי שבילה את כל הקריירה שלו באנגליה, וחלקים נכבדים ממנה בצ'מפיונשיפ, ניק בלקמן הגיע הקיץ לישראל והצטרף למכבי תל אביב. החלוץ האנגלי עוד נמצא בשלבי התאקלמות בישראל ובמועדון, אך כבר הוכיח את האיכויות שלו עם שער ניצחון יפה לרשת מכבי נתניה, והיום (שלישי) סיפר מעט על חוויותיו בצהוב.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: אלון יפת ציין בדו"ח את התלונות של ג'ורדי קרויף, שיעמוד לדין
אלונה ברקת: "יש חשש כי שיר צדק השתמש בתוסף תזונה אסור"
בנבחרת ישראל החליטו: שיר צדק לא יזומן לספרד וליכטנשטיין

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"שמחתי מאוד". בלקמן אחרי שער הניצחון על נתניה/יוסי ציפקיס

"אני מאוד נהנה בישראל, תמיד קורה פה משהו. זה מקום נהדר להיות פה", אמר, "תמיד רציתי לשחק בחו"ל, זה היה חשוב לי. ג'ורדי קרויף היה גורם משמעותי בהחלטה שלי להגיע, וגם ההשתתפות בליגה האירופית. זה התאים לי. קרויף חושב הרבה על טקטיקה, הוא לא אמוציונלי וזה עוזר לו להגיע להחלטות טובות. הוא משתמש בניסיון שלו מהעבר ובידע שקיבל מאבא שלו".

על ליגת העל: "הליגה מאוד טכנית, ההתקפות ארוכות יותר מבאנגליה. החום פה מאוד שונה, לקח לי כמה שבועות להתרגל. זה נחמד להתלונן על יותר מידי שמש במקום על יותר מידי גשם. כבשתי שער חשוב, היינו פעמיים בפיגור והצלחנו לנצח, ושמחתי מאוד. זו הייתה חגיגה גדולה. האוהדים פה פנאטיים והיה כיף לחגוג אותם, צריך לראות את הקהל כדי להאמין, זה מדהים".

על המטרות שלו: "אני רוצה לשחק כמה שיותר, להבקיע ולהנות מהכדורגל שלי. אנחנו רוצים להעפיל מהבית בליגה האירופית ואחרי שנתיים בלי אליפות אנחנו הולכים על זה חזק השנה. מגיע למועדון הזה להיות בצמרת הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully