וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון יפת ציין בדו"ח את התלונות של קרויף, שיעמוד לדין

25.9.2017 / 12:02

ההולנדי הצמיד את ראשו לעבר השופט הרביעי, לטענת יפת, יצא מהאיזור הטכני, נכנס למגרש ועם השריקה למחצית אמר לשופט: "מי קיבל את ההחלטה להרחיק את טל בן חיים, נפוליאון?"

ברני ארדוב

אלון יפת שהרחיק אתמול (ראשון) את מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף הגיש הבוקר את דו"ח השיפוט שלו ובו רשם כי החליט להרחיק את ההולנדי לאחר שזה הצמיד את ראשו לעבר השופט הרביעי שמעון דביר אחרי ההרחקה של הבלם טל בן חיים. כמו כן מציין יפת בדו"ח שלו כי קרויף מחה בקולניות על ההחלטה להרחיק את הבלם שלו, יצא משטח האזור הטכני ונכנס לתחומי המגרש. על כל אלה החליט יפת להרחיק את קרויף. השופט אף ציין בדו"ח שמיד לאחר השריקה להפסקה ירד קרויף לחדר ההלבשה כשהוא מלווה אותו ואמר לו, לטענתו: "מי קיבל את ההחלטה להרחיק את בן חיים, נפוליאון?", כשהוא מתכוון להערכת יפת לעוזר השופט מתי יעקובוב.

בעקבות הדו"ח של יפת החליט תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף להעמיד את קרויף לדין משמעתי. במכבי תל אביב היה מי שאמר הבוקר: "ג'ורדי הוא לא המאמן הראשון שמורחק. לא צריך לעשות מזה כזה עניין רק כי מדובר בהרחקה הראשונה של קרויף כמאמן".

גם מכבי חיפה תעמוד לדין אחרי שיפת כתב בדו"ח שלו שבדקה החמישית נזרקה מיציע אוהדי חיפה כוס משקה לעבר שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי.

עוד בנושא:

אלון יפת: "ג'ורדי קרויף הורחק כי הצמיד את ראשו לראש של השופט הרביעי"
תיקו שכולו ניצחון: במכבי ת"א מחמיאים לבאבן, מקלארן יישב על הספסל?

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איזה עונש מחכה לו? קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully