וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון יפת: "ג'ורדי קרויף הורחק כי הצמיד את ראשו לראש של השופט הרביעי"

24.9.2017 / 23:10

שופט המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה הסביר את נסיבות הרחקתו של מאמן מכבי תל אביב בדקה ה-44. קרויף לא הכחיש שקרא לאחד מעוזרי השופט "נפוליאון קטן": "בטוח שלא בגלל זה הורחקתי"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב במסגרת המשחק המרכזי במחזור החמישי בליגת העל. טל בן חיים הורחק בדקה ה-44, עומרי בן הרוש ספג אדום אצל הירוקים האנמיים בדקה ה-80. לאחר הכרטיס האדום שספג טל בן חיים, מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף התעמת עם השופט והורחק. הוא קרא ליועץ המקצועי סטיב מקלארן לשבת על הספסל, אך האנגלי לא היה רשום בטופס המשחק ולכן אסור היה לו לשבת שם והוא עלה מיד בחזרה ליציע.

קרויף יועמד לדין בהתאחדות לכדורגל בגין העלבת שופט. שופט המשחק אלון יפת אמר לאחר ההתמודדות כי המאמן הורחק לאחר שהצמיד את ראשו לראש של השופט הרביעי. זאת כפי הנראה לאחר שקרויף זעם על הרחקתו של טל בן חיים. בנוסף, על פי טענתו של יפת קרויף קרא לאיש צוות השיפוט "נפוליאון קטן". קרויף עצמו לא הכחיש לאחר המשחק כי השתמש בכינוי האמור והכריז: "אני בטוח שלא בגלל זה הורחקתי. זו מחמאה".


עוד בנושא:
מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

על המשחק עצמו אמר קרויף: "אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב, ניסינו לשלוט גם בעשרה שחקנים. לצערי היום נעצרנו בקורות כמה פעמים. בסך הכול, אני חושב שראינו מכבי תל אביב טובה שהאוהדים יכולים להיות גאים בה. אני חושב שהרגשנו את הקהל מאוד חזק היום, האצטדיון היה מלא. לחצנו טוב, משחק המסירות שלנו היה טוב מאוד ואנחנו צריכים לעשות את זה יותר. אני חושב שההרחקה לא שינתה את הקצב שלנו יותר מדי. בסך הכול זה חלק מהכדורגל והרבה פעמים ניצלנו בזכות פרטים קטנים והיום נשארנו בעשרה שחקנים בגלל פרטים קטנים".

במסיבת העיתונאים הוסיף ההולנדי: "אמרתי לשחקנים שאני שמח וגאה. המשמעת היתה טובה, דבקנו בתכנית המשחק ובסיטואציה אחרת היינו יכולים לקחת שלוש נקודות. האוהדים היו מדהימים. זו תוצאה שאפשר לחיות איתה". על אלירן עטר אמר המאמן: "הוא שיחק טוב. הוא תמיד מסוכן".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרויף ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully