וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק לא יוזמן לנבחרת ישראל, בב"ש בודקים אם קיבל תוספים במדיה

26.9.2017 / 20:58

בצוות המקצועי של הנבחרת מבינים כי הבלם, שמואשם בשימוש בתוסף תזונה אסור, לא יוכל להתרכז כעת בצמד המשחקים מול ספרד וליכטנשטיין, שיערכו בחודש הבא במוקדמות המונדיאל

באדיבות אתר ערוץ הספורט עריכה: יוסי אלטר

בנבחרת ישראל החליטו שלא לזמן את שיר צדק לצמד המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד. ההחלטה הזאת התקבלה הערב, לאחר התייעצות שנערכה בין ראשי הנבחרת וההתאחדות, בצל ההודעה של בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת כי נמצא חומר אסור בבדיקת השתן של הבלם. בנבחרת ישראל מבינים שצדק לא יוכל להיות חלק מההכנות לאור העובדה שהוא לא נוטל חלק במסגרת הקבוצה שלו וכרגע לא יוכל להתרכז בצמד המשחקים. חאתם עבד אלחמיד, אף הוא שחקן באר שבע, אמור להיות מוזמן.

בבאר שבע בודקים כעת את מרכיבי התוספים שקיבל הבלם גם במסגרת הנבחרת. שם טוענים כי לא ידוע להם כי קיבל תוסף אסור. הנבחרת שיחקה מול נבחרות מולדובה ואלבניה בחודש יוני, בעוד שהמשחק מול מאריבור היה בחודש אוגוסט. מי שעבר עם צדק את הבדיקה הוא כנראה לואי טהא (העניין נמצא בבדיקה כרגע) והוא יצא נקי, כך שהחשד לגבי הנבחרת גובר אם הדבר אכן נכון.

עוד בנושא:

חשש כי שיר צדק השתמש בתוסף תזונה אסור

שחקן נבחרת ישראל שיר צדק. יוסי ציפקיס
יפספס את שני המשחקים האחרונים במוקדמות המונדיאל. צדק/יוסי ציפקיס

יש לציין כי צדק יכול נכון לעכשיו לקחת חלק במשחקי הנבחרת וגם במשחקי הפועל באר שבע, אלא שגורם בנבחרת אמר הערב: "אנחנו מבינים כי בשלב זה עדיף שצדק יישאר מחוץ למסגרת ומאחלים לו, כמובן, הצלחה".

אלישע לוי עדיין לא החליט האם לזמן את טאלב טואטחה. ייתכן שהמגן, שקבוצתו טרם קיבלה עדכון כלשהו לגבי כוונה לזמנו, יישאר מחוץ לסגל. עדיין לא ברור האם גם מונאס דאבור יהיה בסגל. השחקן נמצא בכושר טוב, אך הפציעות האחרונות שלו במדי הנבחרת מהוות חומר למחשבה עבור המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully