וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "חשש כי שיר צדק השתמש ברכיב בתוסף תזונה אסור"

26.9.2017 / 19:40

בעלי הפועל באר שבע כינסה מסיבת עיתונאים ובישרה כי הבלם נכשל בבדיקת שתן: "מחכים לתוצאות הבדיקה השנייה. יש לנו אמון מלא בשיר". צדק: "בלב אני יודע שיש אמת אחת, הכל נעשה בתום לב". הבלם עשוי להיות מורחק לשנתיים, טהא עבר בהצלחה את הבדיקה איתו במשחק אצל מאריבור

באדיבות אתר ערוץ הספורט עריכה: יוסי אלטר

דרמה בהפועל באר שבע: אלונה ברקת קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לא צפויה והודיעה כי שיר צדק נכשל בבדיקת סמים שנעשתה אחרי המפגש עם מאריבור בליגה האירופית. הבעלים כינסה את העיתונאים בזמן שהאלופה כבר עשתה את דרכה לצ'כיה, לקראת המשחק במוקדמות הליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן ביום חמישי, וסיפרה כי האדומים ממתינים לתוצאות הבדיקה הנוספת של הבלם (בקבוקון B) וכי הקבוצה תומכת בצדק באופן מלא. השניים יצטרפו מחר לקבוצה בצ'כיה, לקראת המשחק.

לוואלה! ספורט נודע כי מי שנלקח לבדיקה יחד עם צדק במאריבור הוא הבלם לואי טהא, והוא עבר אותה בהצלחה, ללא כל חשש להימצאות חומר אסור בגופו. בקבוצה יצליבו את כל התוספים שטהא מקבל עם אלו של צדק כדי לקבל תמונה בהירה לגבי האפשרות שהתוסף הגיע מהקבוצה. יש לציין שלא כל שחקני הפועל באר שבע מקבלים את אותם התוספים, ולכל שחקן מותאמים באופן אישי תוספי המזון להם הוא זקוק. בשל העובדה שטהא עבר את הבדיקה, עלה החשש כי את החומרים קיבל צדק דווקא בנבחרת וגם נושא זה ייבדק בקפידה. בבאר שבע ינסו להגיע במהירות האפשרית לתוסף שהכיל את הרכיב וזאת כדי למנוע מקרים עתידיים בהם שחקנים יקבלו את אותו תוסף.

צדק תושאל על ידי אנשי המועדון והבהיר כי מעולם לא לקח תוספים - בקבוצה או בנבחרת. במועדון ממתינים להבין באיזה משחק מדובר, ואם היה זה במסגרת הקבוצה אז כולם יפסיקו לקחת את אותו תוסף בו התגלה החומר הבעייתי. בכל מקרה, מבדיקה שנעשתה מול אופ"א התברר כי הפועל באר שבע לא תיענש. מקרי העבר מלמדים כי הבלם עשוי לספוג עונש הרחקה כבד, כשבדרך כלל מדובר בהשעייה בת שנתיים.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: אליניב ברדה טס לצ'כיה, אך לא ייכלל בסגל
מקורבי גיא לוזון: "הביקורות מוצדקות, אבל הוא לא אחד שירים ידיים"

שיר צדק בועט פנדל, הפועל באר שבע, ליגה אירופית,. קובי אליהו
הסתבך. שיר צדק/קובי אליהו

"קיבלנו מאופ"א הודעה, כי בבדיקה לאחר משחק נמצא חשש שעדיין לא הוכח, להימצאות של תוסף תזונה אסור בשתן של שיר צדק", הדהימה ברקת, "לא מדובר בסם או במשהו דומה, אלא בחומר ברמה נמוכה לפי הגדרות אופ"א, שאמור להיות בתוספי מזון מאושרים. על פי תקנות אופ"א יש לחכות לבדיקה החוזרת, שתיערך בעוד מספר ימים".

"אני רוצה להדגיש שיש לנו אמון מלא בשיר", הוסיפה, "הוא אדם מקסים, אמין וישר. לא בכדי הוא משמש כאחד הקפטנים. כולנו מאמינים בו ובתום ליבו ונעמוד לצידו לאורך כל הדרך. אנחנו לא יודעים מה גרם לכך, אבל למען הסר ספק ועד שלא יוכח אחרת, נעשה כל מה שביכולתנו לגלות מה קרה ואם נפלה טעות, נתקן מיד. כידוע, חלק המשחקנים שלנו ובכללם שיר משחקים בגם במסגרות אחרות ומקבלים שם תוספי מזון. המועדון בנוי על יושרה והגינות, שקיפות מלאה ולכן גם יזמתי את מסיבת העיתונאים. בהתייעצות עם שיר החלטנו שלא ישחק ביום חמישי. אני אוהבת אותו ומאמינה בו, נעבור את זה יחד".

צדק עצמו אמר: "כולם מכירים אותי. הנושא הזה לא קל בשבילי לעיכול. קיבלנו תוצאות של מבחנה ראשונה, מחכים לתוצאות המבחנה השנייה. אני מקווה שהכל יהיה בסדר. אני יודע בלב שיש לי אמת אחת, כל התוספים שאני מקבל מאושרים, הן מהקבוצה והן מנבחרת. אני לא משתמש בתוספים לא מאושרים בבית. אנחנו לא יודעים מה ההסבר, נעבוד על זה ואני סומך על המועדון שייתן לי את כל הכלים לאשר את הטענות שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
תומכת בבלם שלה. אלונה ברקת/ברני ארדוב

"גם אם בסופו של דבר הבדיקה השנייה תהיה לא טובה", המשיך, "אני יכול להבטיח שהכל נעשה בתום לב. דיברנו בינינו שאם הבדיקה הייתה אמורה לשפר ביצועים, אז לא היו שיפורי ביצועים בחודשיים האחרונים. אני רוצה להודות לאלונה ולהנהלה, ראיתי שיש על מי לסמוך ולרגע לא הרגשתי שפקפקו בי. כרגע החלטנו שלא יהיה נכון שאשחק עד שהעניינים יתבהרו, מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

בהמשך הוסיפה ברקת, בתגובות לשאלות העיתונאים: "שיר רשאי לשחק, אבל בהחלטה משותפת החלטנו שהוא לא ישחק בחמישי. אני מניחה שברגע שנקבל את תוצאות המבחנה השנייה נתקדם הלאה. אנחנו עדיין לא יודעים אם התוסף ניתן במסגרת הקבוצה, זה בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully