וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדים לקחים: ההתאחדות אישרה שינויים בתקנון בקרת התקציבים

אחרי מקרי הפועל תל אביב ומכבי נתניה, אושרו מספר שינויים שנועדו למנוע מקרים דומים בעתיד. בין השאר, יחוייבו הקבוצות להגיש דו"חות שנתיים ורבעוניים על מצבן ואישורים על תשלום שכר

ברני ארדוב

בשנתיים האחרונות חזה הכדורגל הישראלי בנפילות כלכליות גדולות מאוד, הן מצד הפועל תל אביב והן במכבי נתניה, ובשני המקרים האשימו רבים את הרשות לבקרת התקציבים כי לא עשתה מספיק כדי למנוע את ההתרסקויות. היום (שני) אישרה הנהלת ההתאחדות לכדורגל, פה אחד, שורה של שינויים בתקנון הבקרה, בתקווה למנוע חזרה של מקרים דומים בעתיד.

בין השאר, תדרשנה מעתה הקבוצות להגיש דו"חות שנתיים ורבעוניים, בהם ידווח מצבן הכלכלי. הן תצטרכנה להציג אישורים ששילמו את שכר העובדים, וגם לפרט בכל שנה את תזרים המזומנים הצפוי להן בעונה הבאה. אלה השינויים שאושרו:

1. כל קבוצה תגיש ליושב ראש הרשות דו"חות כספיים שנתיים מבוקרים על ידי רואה חשבון של הקבוצה ליום 31 במאי ולשנה שהסתיימה באותו תאריך.

2. כל קבוצה תעביר לרשות עד לתאריך ה- 20 בכל חודש, אישור רואה חשבון הקבוצה כי כל התחייבויות השכר בגין החודש הקודם שולמו ונפרעו.

3. התקציב חייב לכלול את כל מקורות ההכנסה הצפויים וכן את סעיפי ההוצאה הצפויה, לרבות תשלומי ריבית ותשלומים על חשבון חובות העבר. בנוסף להגשת התקציב יוגש דו"ח תזרים מזומנים צפוי לעונת המשחקים הבאה וכן תגיש כל קבוצה דו"ח תזרים מזומנים צפוי לתקופה שמיום 15.12 ועד סיום העונה, כשהדוחות מאושרים על ידי רואה החשבון המבקר.

בנושא אחר, ההנהלה נפרדה מהיועץ המשפטי עורך הדין אפרים ברק, שיסיים את תפקידו בחודש הבא, ואישרה את מינויו של עורך הדין עמית פינס כמחליפו.

עוד בנושא

אפס כדורגל: הסגנון של לוזון במכבי חיפה חסר ברק, חסר מחץ וחסר השראה
הפתעה בהפועל חיפה: מאמון קשוע זומן לראשונה לנבחרת האולימפית
שחקנים במכבי חיפה: "לוזון טעה עם ורמוט", הקשר ביקש לתקן את החוזה

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. קובי אליהו
השינויים יוכיחו את עצמם? עופר עיני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully