וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בהפועל חיפה: מאמון קשוע זומן לראשונה לנבחרת האולימפית

25.9.2017 / 16:30

החלוץ (19), שמעולם לא שיחק בנבחרות ישראל, עשוי להיכלל בסגל למשחק מול אירלנד: "התקדמות מדהימה. תוך חודש הפך מאלמוני לשחקן נבחרת". עדיין לא ברור מתי בן בסט ישוב לאימונים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפתעה נעימה להפועל חיפה: החלוץ מאמון קשוע קיבל היום (שני) זימון בכורה לנבחרת האולימפית. במועדון קיבלו פנייה ממנהל הנבחרת אלי רוזן, שהודיע כי עליו להתייצב לאימונים בימים שלישי ורביעי, זאת כהכנה למשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ב-9 באוקטובר מול נבחרת אירלנד, בו הוא עשוי להיכלל בסגל. הנבחרת הצעירה ניצחה עד כה 1:3 את נבחרת אזרבייג'אן וסיימה ב-0:0 בנורבגיה. בבית שכולל שש נבחרות משחקות גם נבחרות גרמניה וקוסובו.

החלוץ בן ה-19, שרשם שלוש הופעות אצל ניר קלינגר העונה, נחשב לשחקן מבטיח ומרקו בלבול שצפה בו במהלך המשחקים האחרונים החליט לזמנו לסגל. קשוע הגיע להפועל חיפה בתחילת העונה, אחרי ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה. קשוע גדל במכבי פתח תקוה, אבל שיחק בלא מעט מחלקות נוער בקריירה שלו: בית"ר טוברוק, הפועל ומכבי תל אביב, בני סכנין והפועל פתח תקוה, בה רשם גם את הופעות הבכורה שלו בקבוצה בוגרת. בעונה שעברה שיחק באקדמיית הכדורגל של אספניול. "ההתקדמות של מאמון מדהימה. תוך חודש הוא הפך משחקן אלמוני לשחקן נבחרת. יש לו עתיד גדול בכדורגל הישראלי", אמר גורם במועדון. גם מקסים פלקושצ'נקו וסהר פדידה יהיו בסגל.

ומה עם עדן בן בסט? החלוץ עדיין סובל מכאבים בכתף וכן מחתך באזור הגבה. עדיין אין הערכה לגבי מועד שובו לאימונים מלאים והיום הוא עבר טיפולים. ההערכה היא שמקסים פלקושצ'נקו ישוב להרכב בכל מקרה במשחק בראשון מול קריית שמונה, כשעדיין לא ברור האם קלינגר יבצע שינוי נוסף בחלק ההתקפי. המאמן ניר קלינגר פרגן היום לשחקנים על העמידה הטקטית והיכולת מול הפועל באר שבע.

עוד בנושא

הפועל חיפה: ממן יקבל חוזה לשלוש שנים, ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה
אפס כדורגל: הסגנון של לוזון במכבי חיפה חסר ברק, חסר מחץ וחסר השראה
אלון יפת ציין בדו"ח את התלונות של קרויף, שיעמוד לדין

מאמון קשוע שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול רז מאיר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הפך מאלמוני לשחקן נבחרת". מאמון קשוע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully