וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלביה פראג: "מכבי תל אביב קבוצה מנוסה, מצפה לנו משחק קשה"

יארוסלב סילהאבי ערך מסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם הצהובים בליגה האירופית (ה', 20:00, ספורט 1): "קבוצה מאורגנת וחזקה". הקשר יארומיר זמרהאל: "הם יתחרו איתנו על המקום השני"

שחקני סלביה פראג חוגגים. טוויטר, צילום מסך
מצפה להם שבוע לא קל. שחקני סלביה פראג/צילום מסך, טוויטר

סלביה פראג הצ'כית ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) עם מכבי תל אביב במסגרת המחזור הראשון של בית א' של הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה, יארוסלב סילהאבי פתח ואמר: "מכבי תל אביב קבוצה מנוסה עם ניסיון באירופה. הם משחקים מהר, ובשלבים המוקדמים הם הוכיחו שגם בבית וגם בחוץ הם קבוצה מאורגנת מאוד וחזקה. מצפה לנו משחק קשה".

על המשך השבוע, בו הקבוצה תפגוש את ספרטה פראג בדרבי: "יהיה שבוע לא קל, יש לנו שני משחקים קשים מאוד. חשוב שנתרכז במשחק נגד מכבי תל אביב ולא נחשוב על הדרבי. אני מקווה שנצליח לנצח בשני המשחקים".

קשר הקבוצה, יארומיר זמרהאל הוסיף: "הדרבי מאוד חשוב לאוהדים והם כבר מתחילים לחשוב עליו, אבל לפני זה אנחנו צריכים לחשוב על המשחק בליגה האירופית ורק עליו אנחנו חושבים. מי הפייבורטים בבית? אני חושב שויאריאל. אנחנו נתחרה עם אסטנה ומכבי תל אביב על המקום השני. ברור שהמטרה היא להעפיל שלב, אבל אין עלינו לחץ. ניתן כל מה שיש לנו. אנחנו נראים טוב וננסה להביא את זה למגרש".

עוד בנושא
את מי מעניינת עירוני קרית שמונה? האיצטדיון בעיר טרם אושר, שרצקי מיואש מהסחבת
מכבי תל אביב המריאה לצ'כיה: "נבנה כאן סגל עמוק לשני מפעלים"
יונתן כהן: "יש שינוי בבני יהודה, למדו כאן מהטעויות של השנה שעברה"

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
כבר מחכה למשחק בישראל. קובארז'/ברני ארדוב

השוער השני של סלביה, פז'מיסל קובארז', ששיחק בעברו בהפועל חיפה העניק ראיון לתקשורת הצ'כית לקראת המשחק. השוער, ששיחק בהפועל חיפה בין 2014 ל-2016, סיפר כי לאחר ההגרלה שזימנה לקבוצתו את המפגש מול הצהובים קיבל פניות רבות מחבריו בישראל שישמחו לראות אותו מגיע ארצה. קובארז' הוסיף כי שחקנים ששיחקו איתו בהפועל חיפה סיפרו לו על מצבה הנוכחי של מכבי תל אביב.

לדבריו: "הייתי בקשר עם בחורים שעבדתי איתם בחיפה ודיברנו על המשחק הצפוי מול מכבי תל אביב. בחנו את השחקנים החדשים שהגיעו למכבי כדי שאנחנו נהיה מוכנים למשחק מולם". על הסגל של מכבי אמר השוער: "יכולים להיות שינויים כי הקפטן ייני נפצע. חלק מהשחקנים חדשים לי וחלק אני מכיר אישית".

קובארז' הביע שמחה על כך שמשחק הגומלין בישראל בין שתי הקבוצות ייערך ב-23 בנובמבר. לדברי השוער: "מזג האוויר אז יהיה מצוין ולא יהיה חם. אני חושב שהמגרש יהיה מלא כי למכבי יש הרבה אוהדים בישראל. תהייה שם אווירה כי שפגשנו בקפריסין".

לסיכום קבע השוער: "אנחנו צריכים להיזהר ממכבי. לדעתי החלק האחורי שלהם יותר חזק, אבל ראינו גם משחקים בהם החלוץ שלהם וידאר קיארטינסון התפוצץ. פשוט חייבים להיזהר מהם".

קובארז' משמש כשוער שני ליאן לשטובקה ולא צפוי ליטול חלק במשחק מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully