וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני התאמן וצפוי לפתוח, גם אלירן עטר בתמונה

13.9.2017 / 22:11

קרויף מתלבט באשר לחלוץ הרכש. דוידזאדה יחזור לעמדת המגן השמאלי, שפונגין יפתח בימין, גם כריסטיאן באטוקיו צפוי לקבל את הקרדיט מול סלביה פראג (ה', 20:00, ספורט1). דור פרץ החולה בחוץ

מחזור 1הסתיים14/09/2017
סלביה פראג
  • נסיד (12)
0
    מכבי תל אביב
    שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. קובי אליהו
    התאושש בדיוק בזמן. ייני/קובי אליהו

    מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) את דרכה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם משחק חוץ מול סלביה פראג. ג'ורדי קרויף החליט להוציא לצ'כיה 21 שחקנים ובתוכם שלושה שוערים. שרן ייני ויובל שפונגין השלימו אימון מלא הערב והם צפויים לפתוח בהרכב, בו ככל הנראה יעלה גם כריסטיאן באטוקיו. נראה כי אופיר דוידזאדה יחזור לעמדת המגן השמאלי. התלבטות קיימת באשר לאלירן עטר שעשוי להשתלב מהספסל או לקבל הופעת בכורה בהרכב. במרכז ההגנה קיימת התלבטות באשר לאיתן טיבי ששוב אמור לשחק עם מסיכה שמגנה על פניו.

    דור פרץ החולה לא התאמן וככל הנראה יחמיץ את המשחק. אייל גולסה שהתאושש מפציעה ארוכה, יצא עם הקבוצה. מי שלא יוכלו לשחק הם ארון שיינפלד ואלי דסה הפצועים וכן חוזה רודריגס שנרשם אחרי מועד הרישום לליגה האירופית.

    עוד בנושא
    הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק ללוגאנו
    יונתן כהן: "יש שינוי בבני יהודה, למדו כאן מהטעויות של השנה שעברה"
    מקורבי אופיר מזרחי: "הוציאו דברים מהקשרם". השחקן יעמוד לדין

    מאמן הצהובים, ג'ורדי קרויף אמר: "שיחקנו לפני שנתיים נגד קבוצה צ'כית אחרת, ויקטוריה פלזן, והיא הייתה יריבה טובה מאוד. הצלחנו לנצח אותם למעשה בעשר הדקות האחרונות של משחק הגומלין. אנחנו מכבדים את הכדורגל הצ'כי ואנחנו מצפים ליריבה חזקה גם מחר. תמיד המשחק הראשון בשלב הבתים חשוב. אנחנו מנסים ליצור בקבוצה מנטליות של קבוצה תחרותית שמציגה כדורגל חיובי. המטרה היא לחזור עם תוצאה טובה הביתה".

    וידאר קיארטנסון הוסיף: "האצטדיון נראה מעולה ונותן לנו מוטיבציה לשחק. יהיה קשה. האוהדים שלהם יעזרו להם מאוד. אנחנו מגיעים עם ביטחון, במיוחד בגלל שיש הרבה אוהדים שלנו שהגיעו איתנו לעודד. אנחנו רוצים לפתוח את שלב הבתים עם תוצאה טובה".

    לקראת המשחק מחר אמר אחד משחקני הקבוצה: "נבנה כאן סגל עמוק לשני מפעלים וכל מי שלא שיחק השבוע בליגה מול סכנין ירצה להוכיח את עצמו. ג'ורדי הבטיח שיחלק עומסים והוא חוזר על כך כמעט בכל אסיפה. הבמה הזו באירופה מאוד מכובדת ומכבי תל אביב צריכה לשאוף לסיים את הבית בין שתי הראשונות". הקשר הבוסני טינו סוון סושיץ' יגיע ישירות מביתו לפראג אחרי שקיבל היתר להמריא בתחילת השבוע ולשהות לצד אשתו ההרה.

    כאלף אוהדים של מכבי תל אביב צפויים להגיע למשחק. טל בן חיים שמשחק במדי היריבה העירונית ספרטה פראג אמור לבקר הלילה את חבריו.

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"
    אלירן עטר בשדה התעופה שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
    אוהדים רבים יגיעו לתמוך. אלירן עטר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

    סלביה פראג מגיעה למשחק מול הצהובים אחרי רצף של תוצאות תיקו בליגה שבהם היא מתקשה להבקיע והקבוצה רחוקה שש נקודות מפלזן המוליכה. מיק ואן ביורן החלוץ ההולנדי צפוי לפתוח בחוד של הצ'כים, כאשר מירוסלב סטוך, רוסלן רוטאן וחליל אלטינטופ - שלושת הקשרים המנוסים צפויים לתמוך בו בקישור. דני הקשר הפורטוגלי ייעדר בשל פציעה.

    מאמן הקבוצה, יארוסלב סילהאבי פתח ואמר: "מכבי תל אביב קבוצה מנוסה עם ניסיון באירופה. הם משחקים מהר, ובשלבים המוקדמים הם הוכיחו שגם בבית וגם בחוץ הם קבוצה מאורגנת מאוד וחזקה. מצפה לנו משחק קשה".

    על המשך השבוע, בו הקבוצה תפגוש את ספרטה פראג בדרבי: "יהיה שבוע לא קל, יש לנו שני משחקים קשים מאוד. חשוב שנתרכז במשחק נגד מכבי תל אביב ולא נחשוב על הדרבי. אני מקווה שנצליח לנצח בשני המשחקים".

    קשר הקבוצה, יארומיר זמרהאל הוסיף: "הדרבי מאוד חשוב לאוהדים והם כבר מתחילים לחשוב עליו, אבל לפני זה אנחנו צריכים לחשוב על המשחק בליגה האירופית ורק עליו אנחנו חושבים. מי הפייבורטים בבית? אני חושב שויאריאל. אנחנו נתחרה עם אסטנה ומכבי תל אביב על המקום השני. ברור שהמטרה היא להעפיל שלב, אבל אין עלינו לחץ. ניתן כל מה שיש לנו. אנחנו נראים טוב וננסה להביא את זה למגרש".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רוברט שורגנהופר (אוסטריה)
    אצטדיון: אדן ארנה, פראג

    ג'ורדי קרויף כבר מוכן

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully