וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן: "יש שינוי בבני יהודה, למדו כאן מהטעויות של השנה שעברה"

שחקן ההתקפה שהושאל זו השנה השנייה ברציפות ממכבי תל אביב לבני יהודה העניק ראיון לאתר הרשמי של הכתומים: "אני מרגיש שגדלתי כאן, כל המושאלים נותנים הכול למען המועדון"

יונתן כהן בני יהודה. לירון מולדובן
"כולנו רוצים להתקדם". כהן/לירון מולדובן

יונתן כהן, שהושאל ממכבי תל אביב לבני יהודה זה השנה השנייה ברציפות, העניק ראיון לאתר הרשמי של הכתומים והתייחס לחזרה שלו לשורות המועדון משכונת התקווה.

בהקשר זה אמר שחקן ההתקפה: "בחרתי בבני יהודה כי שיחקתי פה שנה שעברה. נתנו לי פה תחושה של בית, אני מרגיש ממש כאילו גדלתי במועדון. כאילו אני משחק פה כבר הרבה מאוד שנים, וזה לא משהו מובן מאליו לשחקן צעיר שיוצא להשאלה. אני חבר של הרבה מאוד שחקנים בחדר הלבשה ורובם גם הפכו להיות חברים שלי גם בחיים האישיים".

כהן הכריז כי חש שבמהלך הקיץ התרחש במועדון שינוי גדול. לדבריו: "ממה שאני רואה יש שינוי גדול בצורת ההתנהלות של המועדון. אפשר לראות שלמדו מהטעויות שנעשו כאן בשנה שעברה. לא מעט דברים פה השתנו על הצד הטוב ביותר. בכל מה שנוגע להתנהלות, למקצוענות ולעשייה, אני מרגיש שהמועדון נמצא על המסלול הנכון".

עוד בנושא
מקורבי אופיר מזרחי: "הוציאו דברים מהקשרם". השחקן יעמוד לדין
הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק ללוגאנו
הפועל חדרה שיתפה את משה בן לולו שלא כחוק וצפויה לספוג הפסד טכני

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. לירון מולדובן
בעלי בני יהודה ברק אברמוב/לירון מולדובן

כהן התייחס לעובדה שבשורות בני יהודה נמצאים חמישה מושאלים ממכבי תל אבי ואמר: "אני חושב שבשנה שעברה ראינו איך שחקנים מושאלים - כמוני, כמו טל כחילה ושון גולדברג - נתנו מעל ומעבר עבור המועדון. גם הקהל ידע לראות ולהעריך את זה. אני לא חושב ששחקן מקצוען ברמות האלה יכול להרשות לעצמו לשחק פחות טוב בקבוצה שאליה הוא מושאל. כולנו רוצים לנצח, כולנו רוצים להתקדם ולעזור לקבוצה בה אנו משחקים".

בנוגע למשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע אמר החלוץ: "יש להם את אחד הסגלים הכי טובים בליגה, אבל בשבועיים האחרונים בהם אני מתאמן כאן, יש לי אמונה שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה באופן שווה. אנו מקווים להשיג תוצאה טובה, ואנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו ביום ראשון, ובכל משחק במהלך העונה. יש לנו קהל נפלא שיודע להעניק לנו הרבה מאוד כוח ואנרגיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully