וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו נפגש עם מכבי חיפה, החוזה בין הצדדים טרם נחתם

13.9.2017 / 15:05

למרות ההודעה המוקדמת על חזרתו של הקשר, השחקן טרם חתם על חוזה רשמי ונתגלו כמה מחלוקות בין הצדדים. אופיר מזרחי הגיב על דבריו בשוויץ ואישר: "לא רציתי לסיים את החלום אחרי שנה, אבל זה נגמר". הוא יועמד לדין

(עדכון ראשון 08:02)

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה ביציע עם משפחתו. ברני ארדוב
"פערים בעניין אחד הסעיפים". בוזגלו/ברני ארדוב

למרות שמכבי חיפה כבר הוציאה הודעה על שובו של מאור בוזגלו הקשר טרם חתם על חוזה רשמי במועדון. היום בצהריים כך מתברר נערכה פגישה בין ראשי המועדון ליעקב בוזגלו ונתגלה כי עדיין חסרים מספר פרטים כדי לסגור את העסקה. מקורב לעסקה סיפר: "בפגישה שנערכה עם יעקב בוזגלו היו אמורים הצדדים לחתום על חוזה, אולם נותרו פערים בנוגע לאחד הסעיפים והחוזה טרם נחתם" .

במכבי חיפה לא אהבו את הראיון של אופיר מזרחי בשוויץ, והוא יעמוד בפני וועדת משמעת. ההערכה היא שהשחקן יתנצל ויינזף משום שהדבר חורג מהנהלים של המועדון. במכבי חיפה אמרו הלילה כי מזרחי לא יעמוד בפני וועדת משמעת בעקבות הציטוטים שיוחסו לו, אלא בעקבות העובדה שהתראיין ללא אישור. כזכור, אתמול פורסם בתקשורת בשוויץ ראיון עם מזרחי לקראת המשחק בין הפועל באר שבע ללוגאנו. במהלך הראיון מזרחי התייחס גם למכבי חיפה כשאמר: "הייתה חוויה נהדרת, לא רק מבחינה ספורטיבית. זו לא הייתה החלטה שלי לעזוב, רציתי להישאר אבל לבסוף החלטתי להגיע למכבי חיפה".

מזרחי עצמו הגיב על הפוסט כשכתב ואמר: "שוב פייק ניוז של התקשורת. הפעם מצטטים מדמיונם. מי שמכיר אותי יודע שאני לעולם לא יורק לבאר שממנה אני שותה. מכבי חיפה זה המועדון שרציתי לשחק בו, נכון שלא רציתי לסיים את החלום האירופי שלי אחרי שנה, אבל זה נגמר וזה מאחורי. אני מאושר להיות במועדון ענק כמו מכבי חיפה. מקווה שהקהל לא מאמין לכל מה שכתוב בתקשורת".

בסביבתו של מזרחי אמרו אתמול: "בראיון בשוויץ הוציאו דברים מהקשרם. הוא לא התכוון לכך שהוא לא רוצה להיות במכבי חיפה, אלא לכך שאם הייתה לו הזדמנות להישאר בשוויץ, לפני המעבר, זה מה שהוא היה עושה. אין שום קשר לעובדה שישב ביציע. הראיון התבצע עוד לפני". אוהדי מכבי חיפה יצאו אתמול להגנתו של השחקן ומתכוונים לעודד אותו במשחק הקרוב.

עוד בנושא:

אופיר מזרחי בראיון בשוויץ: "רציתי להישאר בלוגאנו, לא בחרתי לעזוב"
עוואד אמר לשחקני מכבי חיפה: הייתי צריך לעזוב את הקבוצה
ביקורת על גיא לוזון: "שחר נתן צ'ק פתוח, עד עכשיו הוא מאכזב"

אופיר מזרחי, שחקן מכבי חיפה. טל לוי
הסתבכות בגלל ראיון. אופיר מזרחי/טל לוי

מזרחי לא נכלל בסגל למשחק האחרון בעכו, ונראה מתוסכל. יחד עם זאת, ייתכן שישוב לסגל במשחק הקרוב, כמו גם רועי קהת ואליסון דוס סנטוס שחוזר מפציעה ואמור לפתוח בהרכב. השחקנים מעריכים כי לפחות אחד מבין ניקיטה רוקאביציה וסינטאיהו סלליך, שהצטיינו מול באר שבע ופתחו על הספסל, יפתחו בהרכב. הקבוצה לא התאמנה אתמול ותשוב הבוקר לכפר גלים. עדיין לא ברור האם החלוץ מוחמד עוואד ייכלל בסגל למשחק בעקבות חזרת מספר שחקנים לסגל. "גם הפעם יהיו שחקנים בכירים שיישבו על הספסל. השחקנים צריכים להתרגל לתהליך הזה. יש סגל רחב", אמרו במועדון. מלמד דוס סנטוס וקהת שעשויים לשוב, ואולי גם מזרחי, גם רמי גרשון עשוי לפתוח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully