וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "בשלושה ערבים הלכתי הביתה, אז מה קרה?"

7.9.2017 / 19:32

מאמן נבחרת ישראל הגיב לפרסום בוואלה! ספורט, לפיו לא נשאר לישון במלון עם השחקנים בכל הלילות בזמן היורובאסקט: "נשארו אנשי צוות אחרים. נתתי ערבים חופשיים גם לשחקנים"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
הג'ינג'י מגיב/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר באריכות על כל הנושאים שהיו על הפרק בעקבות ההדחה בשלב הבתים של היורובאסקט. מאמן נבחרת ישראל התייחס בין היתר לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה לא ישן במלון עם השחקנים בחלק מהלילות.

עוד בנושא:
אודי הירש מנתח את הכישלון (או האכזבה?) של הנבחרת
נבחרת ישראל נפרדה מהיורובאסקט עם הפסד לאוקראינה
הרשת מגיבה להדחה של נבחרת ישראל

אדלשטיין אמר על הפרסום: "אני לא יודע מזה. ממש לא. מאיפה אתם יודעים את זה? בגלל שלא קראתי אינטרנט השבוע לא ידעתי שזה כתוב. היום נדרשתי לתגובה על כמה דברים והעברתי אותו לדובר האיגוד. נבחרת ישראל התכנסה בשלישי שעבר למלון הילטון כמו כל הנבחרות. החלטנו על שלושה ערבים חופשיים לשחקנים שיכולים ללכת לישון בבית. ביום שלישי הראשון שהתכנסנו כי יום למחרת לא היה אימון בוקר. לא רציתי לסגור אותם כסיר לחץ. אחרי המשחק מול איטליה, החלטנו שאנחנו משחררים את השחקנים הביתה כי הייתה תחילת שנת הלימודים. חלק הלכו הביתה וחלק נשארו במלון. הפעם השלישית שנתנו את האפשרות זה אחרי גרמניה כי היה לנו יום חופש. באותם שלושה ערבים הלכתי הביתה, היו עוד אנשים בצוות. מה קרה? מה קרה? מה קרה? הלוואי והיינו הולכים כל ערב הביתה ולא נמצאים במלון".

עוד אמר אדלשטיין: "אף אחד לא מושלם, כולם עושים טעויות. אני מעריך שאולי טעינו בשוליים, אני חושב שכמעט לא טעינו, אבל זה לא העניין. בספורט תוצאות וגורל של הישגים נקבע על חודה של שערה וכך זה היה גם הפעם. זה לא רלוונטי שהפסדנו ב-18 הפרש בממוצע, כי סל אחד מול גאורגיה היה מעלה אותנו. אני מעריך שאם היינו צריכים לנצח את אוקראינה, היינו עושים את זה. לא ייקח לי זמן להתאושש, אני מרגיש טוב, חזק מאוד. לפחות במשחק מול ליטא, ואחר כך מול גרמניה וגאורגיה, עמדו כולם ומחאו כפיים לנבחרת. התגובות שקיבלתי על כמה כיף לראות את הנבחרת והיא מרגשת, עלו יותר מאשר בימים בהם ניצחתי עם קבוצותיי ניצחונות גדולים. אני חי בוואקום, אני חי בבועה.

"בעולם המושגים שלי יש הבדל בין אכזבה מקצועית לכישלון. אני לא אוהב צביעות, אני אזכיר לכם מה נאמר כל השנה על הכדורסלן הישראלי. הגיע לפה מאמן איטלקי בשם סימונה פיאניג'אני ושם מראה מול כולנו כשלא נתן ל-MVP של העונה שעברה ליאור אליהו לשחק. ואז כולם דיברו על אליהו. בא בחור צנוע מהעמק, ניסה לרומם את השחקן הישראלי, ניסה לתת לו אמונה בעצמו ובכדורסל הישראלי. אתם יודעים נגד מי שיחקנו? באנו והסתכלנו לכולם בלבן של העיניים. התאכזבנו, אבל המשכנו להילחם ולשחק עד הרגע האחרון. המשחק נגד אוקראינה היה חריג. מי שרוצה להתלהם שיתלהם. השחקנים הגיעו מרוקנים מאנרגיות ולא אהבתי את זה. כל אלה שאומרים שזה ביזיון או אחד ההפסדים הגדולים או הלא גדולים, אני יכול להזכיר לכל מאמן עבר בכדורסל הישראלי משחקים יותר קובעים שהנבחרת ככה וככה, אבל אני לא מתעסק בזה.

"מבחינתי, לא עלינו וזו אכזבה גדולה. בקמפיין הקודם גרמניה עם ארבעה שחקני NBA, עם שרמפף (ככל הנראה הכוונה לנוביצקי), שרודר, ציפסר וטיבור פלייס ולא עלו למרות שאירחו בית והפסידו חמישה משחקים בהארכה. לא קרה כלום, לא פיטרו את המאמן ולא כלום. אתם יכולים לצעוק כמה שאתם רוצים, אבל לא תשכנעו אותי. אני לא חייב לקבל את הדעות של אחרים. מכבד את דעתם, אבל לא מסכים". על שגב ומשעור: "אנשים שכחו שגם רפי מנקו לא היה כי הוא פצוע אחרי שנפצע בפלייאוף. אני לא הופך שולחנות ולא כלום, אני עובד באיגוד מסודר, ברגע שאמרו לי שם שאני לא מתעסק בזה וזה לא עניין שלי, אז אני לא מתעסק בזה. אני לא הופך שולחנות ולא דופק שולחנות. לא שמעתם ממני שהם חסרים. לא היה לי מה לעשות לגבי ההיעדרויות שלהם. לא השתמשתי בתירוצים שהם חסרים לי, אני עובד עם מי שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully