וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נפרדה מהיורובאסקט עם תבוסה מבישה מול אוקראינה, 88:64

ביזיון: שחקניו של אדלשטיין שהודחו עוד לפני המשחק הערב הפגינו תצוגת נפל של ממש וראו את האוקראינים רושמים ריצת 2:30 ומנחילים להם את ההפסד הביתי הגדול ביותר בתולדות הנבחרת. אוקראינה עלתה לשמינית הגמר בעקבות הניצחון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גם בחלומות הכי שחורים שלה נבחרת ישראל לא דימיינה שהיא תסיים את היורובאסקט הביתי שלה בצורה מביכה כזו: שחקניו של ארז אדלשטיין הובסו הערב (רביעי) בהיכל 88:64 מול אוקראינה החלשה וסיימו את דרכם בטורניר עם אולי המשחק המביש ביותר בתולדות נבחרת ישראל, בטח שההפסד הביתי הכי גדול של נבחרת ישראלית בביתה. אוקראינה מצידה, מי היה מאמין, חגגה העפלה לשמינית הגמר אחרי שהיא סומנה כבשר התותחים של הבית הזה לפני תחילת הקמפיין.

אז איך אפשר להתחיל לתאר משחק כזה? ישראל עוד עשתה קולות של מאמץ ברבע הראשון והובילה 11:16, אך מכאן ואילך זו הייתה רק אוקראינה שטיילה בצבע החדיר של ישראל וטסה לריצת 2:30 בדרך להתפרקות מחפירה שלא נראתה כמותה מנבחרת ישראלית. ישראל הגיעה שחוקה אחרי הדרמה מול גאורגיה וההפסד בהארכה אתמול, אך זה ממש לא תירוץ ליכולת כה עלובה של נבחרת ישראל, שבוודאי תעבור שידוד מערכות רצינית אחרי הקמפיין המביש והביזיוני שלה.

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין: "זה חוסר כבוד לקהל, לא אהבתי את מה שראיתי"
הפנים אומרות הכל: אלבום לסיכום התבוסה של ישראל לאוקראינה

רחמים על האוהדים שכן הגיעו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

בר טימור וליאור אליהו הריצו את ישראל ליתרון מהיר, אבל אלכסנדר קולצ'נקו תפר סל ושלשה וצימק ל-13:11. בר טימור צלף עוד שלשה, אבל נתן את האות לריצת 0:8 של האוקראינים שסידרה להם יתרון ראשון - 16:19, יתרון שהחזיק מעמד עד לסיום הרבע.

תחילת הרבע השני היתה המשך לסיום הרבע הראשון. קונייב ואוטברצ'נקו תפרו שתי שלשות רצופות, בובורוב השפיל עם דאנק מהדהד וקבע 18:27 לאוקראינה על ישראל, כאשר אדלשטיין הזועם הזעיק פסק זמן. אבל זה ממש לא עזר, מפגן הבושה של ישראל ברבע הזה נמשך כשהאוקראינים רצים ל-2:22 ברבע השני (!) ופותחים פער ענק של 18:41. שחקני נבחרת גאורגיה שישבו ביציע כדי לראות את המשחק, הלכו במהלך הרבע השני בתסכול למלון. המחדל נמשך למרות שלשה של פניני, כאשר לוקאשוב קולע שלשה מנגד ושתי נקודות עונשין של מקל קובעות: 28:46 מביך ביותר לנבחרת אוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני נבחרת גאורגיה. ברני ארדוב
עזבו בזעם למלון. שחקני נבחרת גאורגיה ביציע/ברני ארדוב

ישראל עשתה קולות של מיני קאמבק בפתיחת הרבע השלישי, אבל שוב ההגנה החדירה בצבע הייתה בעוכרה והיא ראתה את פוסטבוי ובוברוב מטיילים לסלים קלים וקובעים 34:55 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. אבל המחדל הישראלי לא פסק. מטווח שלשות של האוקראינים סידר להם ריצת 0:15 ויתרון מדהים של 34:65 כשנותרו עוד שתי דקות לסיום הרבע ו-12 דקות לסיום הבושה הזו. קורניינקו וליפובייב המשיכו לחגוג ובסיום הרבע התוצאה עמדה על 39:71 לאוקראינה, מדהים.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
האחראים לבושה הגדולה. אוחיון, בלייזר ופניני/ברני ארדוב

חשבתם שראינו את שיא הבושה ברבע השלישי? תחשבו שוב. היתרון האוקראיני צמח לכיוון ה-40 הפרש כאשר הטיילת וההפקרות בצבע הישראלי נמשכו ובוברוב אמר תודה וקבע יתרון שיא - 41:78 (!) לאוקראינה החלשה על ישראל העלובה. לקראת סיום המשחק ישראל מיזערה טיפה נזקים עם שלשות של פניני, בלייזר ואוחיון, אך השורה התחתונה היתה מביכה: ישראל הפסידה לאוקראינה: 88:64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully