וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הסיכויים ביורובאסקט: הפסד לגאורגיה עלול לסיים את דרכה של נבחרת ישראל

4.9.2017 / 11:45

הפסד ביום שלישי יגמור את סיכויי ישראל להעפיל לשמינית הגמר, אם גרמניה תנצח את איטליה. עלייה ישראלית לשמינית הגמר תיקבע בכל מקרה רק ביום המשחקים האחרון. ניסינו לעשות סדר בבלאגן שנוצר בבית ב'

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל זוכה היום (שני) ליום מנוחה מאליפות אירופה, ומחר יחזור בית ב' ביורובאסקט לפעילות. בסיום יום המשחקים הרביעי תוכל הנבחרת לדעת האם הודחה מהמשך המשחקים באליפות אירופה, אך לא תוכל לדעת האם עלתה. עלייה של הנבחרת תובטח רק ביום האחרון, אם וכאשר, וייתכן מאוד שתובטח עוד לפני שהשחקנים של ארז אדלשטיין ידרכו על הפרקט ביד אליהו. ניסינו לעשות סדר בכל התרחישים הקיימים, וקל זה בטוח לא.

משחקי יום שלישי: ליטא - אוקראינה (15:45), גרמניה - איטליה (18:30), ישראל - גאורגיה (21:30)
משחקי יום רביעי: גרמניה - ליטא (14:45), גאורגיה - איטליה (17:30), ישראל - אוקראינה (20:45)

עוד בנושא

אחרי ערב מתוח על הספסל ועל הפרקט: נבחרת ישראל מאושרת, בגרמניה מתלוננים על השיפוט
גיא אדלשטיין לא רצה את גיא פניני? גיא פניני הציל לו את התחת
כשיציע העיתונאים חגג את השלשה של פניני: על הסיקור הישראלי והאירופאי ביורובאסקט

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גם הוא מסתבך עם החישובים. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

הסיטואציה הפשוטה ביותר לעלייה ישראלית כולל שני ניצחונות על גאורגיה ואוקראינה. במצב הזה כמובן שהנבחרת מעפילה לשלב הבא, והשאלה הנותרת היא מאיזה מקום ישראל תעלה. קיימים מספר תרחישים שיובילו את הנבחרת למקום השלישי או הרביעי, וגם כאלה שישלחו אותם למקום השני, כשאחד מהם כולל ניצחון של ליטא על אוקראינה וגרמניה, והפסד כפול של איטליה לגאורגיה וגרמניה.

במקרה של קריסה טוטאלית, החישוב הוא גם פשוט ביותר. שני הפסדים של ישראל לגאורגיה ואוקראינה, ולא משנה מה יקרה בארבעת המשחקים האחרים, ישראל מסיימת את הבית המוקדם במקום האחרון ומסיימת את דרכה באליפות אירופה.

אם ישראל אכן תנצח רק אחד ממשחקיה, נגד גאורגיה או אוקראינה, סיכויי ההעפלה שלה (שלא תלויים בהפרשים) יעמדו על 25 אחוזים. כדי שרק ניצחון אחד יספיק, ישראל תצטרך שני הפסדים של גרמניה, לליטא ולאיטליה, וניצחון של גאורגיה על איטליה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל עם יוגב אוחיון. ברני ארדוב
התבוסה לאיטליה עלולה לפגוע במקרה של שוויון בנקודות. ישראל/ברני ארדוב

מתי נכנסים ההפרשים לתמונה?

בחמישה תרחישים שונים עליית ישראל לשלב הבא תהיה תלוית הפרשים, אך בחלקן מצבה רע מאוד. שלושה מהתרחישים הללו כוללים ניצחון על גאורגיה והפסד לאוקראינה, ושני תרחישים כולל ניצחון על אוקראינה והפסד לגאורגיה.

תרחיש ראשון: ישראל מנצחת את גאורגיה ומפסידה לאוקראינה, ליטא מפסידה לאוקראינה ומנצחת את גרמניה, איטליה מפסידה לגרמניה ולגאורגיה. נוצר בית משולש בין איטליה, גאורגיה וישראל על מקומות 4-6, שבשל התבוסה הישראלית לאיטליה צפוי להותיר את הנבחרת בחוץ.

תרחיש שני: ישראל מנצחת את גאורגיה ומפסידה לאוקראינה, ליטא מפסידה לאוקראינה וגרמניה, איטליה מנצחת את גרמניה ומפסידה לגאורגיה. נוצר בית משולש בין ליטא, ישראל וגאורגיה על מקומות 4-6, שהסיכוי היחיד לישראל לעלות בו הוא ניצחון ב-29 הפרש, אחרת היא מודחת.

תרחיש שלישי: ישראל מנצחת את גאורגיה ומפסידה לאוקראינה, ליטא מנצחת את אוקראינה וגרמניה, איטליה מנצחת את גרמניה וגאורגיה. נוצר בית משולש בין ישראל, גרמניה ואוקראינה על מקומות 3-5. ישראל תצטרך להפסיד לאוקראינה עד 6 הפרש כדי לעלות.

תרחיש רביעי: ישראל מנצחת את אוקראינה ומפסידה לגאורגיה, ליטא מפסידה לאוקראינה וגרמניה, איטליה מנצחת את גרמניה ומפסידה לגאורגיה. נוצר בית משולש בין ליטא, ישראל ואוקראינה על מקומות 4-6, שבשל התבוסה הישראלית לליטא צפוי להותיר אותה בחוץ.

תרחיש חמישי: ישראל מנצחת את אוקראינה ומפסידה לגאורגיה, ליטא מנצחת את אוקראינה וגרמניה, איטליה מנצחת את גרמניה וגאורגיה. נוצר בית משולש בין ישראל, גרמניה וגאורגיה על מקומות 3-5. ישראל תצטרך להפסיד לגאורגיה עד 5 הפרש כדי לעלות.

בכל תרחיש אחר, ניצחון אחד של ישראל בשני המשחקים האחרונים יותיר אותה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully