וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מנסה לצרף את הקשר הקרואטי דניאל מישקיץ'

30.8.2017 / 16:55

הקבוצה מעיר הנמל מעוניינת בשחקנה של אולימפיה לובליאנה, ממנה אשדוד רכשה בתחילת השבוע גם את החלוץ בלסינג אלקה. בקבוצה זועמים על הרחקתו של ברדע מול בית"ר ושיגרו מכתב לאיגוד השופטים

צילום ועריכה: קובי אליהו

מ.ס. אשדוד מנסה לצרף את הקשר הקרואטי דניאל מישקיץ', שחקנה של אולימפיה לובליאנה. כזכור, אשדוד צירפה בתחילת השבוע את חלוצה של אולימפיה לובליאנה, בלסינג אלקה, וכעת רוצים במועדון גם את הקשר האחורי בן ה-23, שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה ועשוי להצטרף, כמו אלקה, לאשדוד. מישקיץ' השתייך בצעירותו לדינמו זאגרב ולנבחרות הצעירות של קרואטיה ומשחק בשנתיים האחרונות בסלובניה.

אשדוד שיגרה הבוקר (רביעי) מכתב תלונה חריף לאיגוד השופטים ולהתאחדות לכדורגל, בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים שלשום, במהלכו הרחיק שופט המשחק רועי ריינשרייבר שלא בצדק של הבלם ניר ברדע, הותיר את הקבוצה בעשרה ושחקנים וסייע שלא במתכוון למהפך שביצעה בית"ר במשחק. באשדוד טוענים במכתב לקיפוח מתמשך מצד איגוד השופטים, ופורסים סדרה של מקרים מהעונה שעברה ובכלל, בהם קופחה הקבוצה בשל החלטות מוטעות של צוות השיפוט.

"אין אנו יכולים להשתחרר מהתחושה הקשה המלווה אותנו ב-24 השעות האחרונות, תחושה של קיפוח ושל אפליה.תחושה של "אצבע קלה על ההדק" בכל הקשור לשריקות נגד מ.ס. אשדוד, קבוצה קטנה ונאיבית, שבטח לא תעשה רעש", נטען במכתב, "חשבנו שהסטטיסטיקה תתיישר וטעויות קורות לשני הצדדים, אך לא כך הדבר, וגילינו כי הרבה יותר קל לשרוק נגדנו מאשר לטובתנו".

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד תנסה לבטל את העונש של ניר ברדע: "חייבים לתקן את האי צדק"
ראובן עטר אחרי בית"ר: "קיבלנו שלושה שערים ממצבים נייחים, כולל שערים בגלל שהיה חסר לנו השחקן שהורחק"
"שלומי אזולאי סבל יותר מכולם. שנתיים הוא חיכה למעבר למכבי חיפה"

ניר ברדע שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
באשדוד מתקשים להירגע. ניר ברדע לאחר ההרחקה/ברני ארדוב

אשדוד ביקשה מהאיגוד לפסול את ריינשרייבר מלשפוט את משחקיה במהלך העונה: "חיפוש פשוט ברשת עם שמו של רועי ריינשרייבר, מגלה בכמה שערוריות שיפוט היה מעורב בתקופה האחרונה. ייתכן והוא פשוט לא עומד בלחץ. לא ייתכן כי השופט ועוזרו מירון פז לא הבחינו במצב נבדל ברור בו שהה חלוץ בית"ר איתי שכטר, ועוד הוסיפו חטא על פשע כאשר בחרו להרחיק את הבלם, שכדור טועה פגע בידו במרחק של למעלה מ-30 מטרים מהשער, במצב שלבטח אי אפשר להגדיר כ'מניעת שער בטוח'".

המנכ"ל רפי נידם אמר הבוקר: "אנחנו לא יכולים עוד להשלים עם הקיפוח הזה, התחושה אצלנו מאוד קשה, קל מאוד לשרוק נגד מ.ס. אשדוד ומישהו צריך לתת את הדעת על הזה. אנו מכבדים את האיגוד ואת העומד בראשו, ומצפים למענה ולהתייחסות הולמת למכתב, שהוגש אחרי בחינה מדוקדקת של מקרים מהעבר בהם המועדון קופח".

יש לציין, כי באשדוד הוחלט לפנות למחלקה המשפטית של ההתאחדות ולבקש את העמדתו לדין באופן יוצא דופן של ברדע עצמו. כזכור, הבלם שספג את הכרטיס האדום לא זומן לדיון מיוחד בבית הדין, מאחר ומדובר בהרחקה ראשונה ובעבירע שאינה יוצאת דופן, אבל אשדוד החליטה לפנות בעצמה ולבקש דיון בענייניו, על מנת שהדיין יגיע למסקנה שההרחקה הייתה שגויה, ושהכרטיס האדום לא ייספר לו בהמשך בהמשך העונה אם יקבל עוד אדום. באשדוד הסבירו שלא ניתן לבטל את ההרחקה, אבל בהליך כזה מול בית הדין ניתן יהיה להביא לכך שלא יתייחסו בהשך השנה לכרטיס האדום כעונש מצטבר.

(עדכון ראשון: 10:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully