וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מצחיק לדבר עכשיו על אליפות". עטר: "יש דברים מעודדים למרות ההפסד"

קשר בית"ר ירושלים התייחס להעפלה למקום הראשון בטבלה אחרי הניצחון הגדול על אשדוד. המאמן הזמני גיל לבנדה: "אמשיך כל עוד יגידו לי". מאמן אשדוד: "יהיה טוב. נצרף עוד ישראלי וזר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים העפילה הערב (שני) למקום הראשון בטבלת ליגת העל אחרי שהביסה באצטדיון המושבה את מ.ס. אשדוד 1:4. החבורה של ראובן עטר עלתה ליתרון משער של בלם הרכש ויקטור גנב, אבל אז ניר ברדע הורחק שלא בצדק בדקה ה-34 ובית"ר השתלטה על המשחק בדרך לניצחון.

מאמנה הזמני של בית"ר ירושלים גיל לבנדה אמר בסיום: "זה בסך הכול שני משחקים, אנחנו רק במחזור השני. לא פתחנו טוב את המשחק היום, נקלענו לפיגור. האדום בהחלט עזר לנו כי היינו ביתרון מספרי. גם ביתרון מספרי צריך לדעת לשחק. לא השתגענו. אנחנו שמחים, יוצאים לפגרה מרוצים, אבל נמשיך הלאה. אני איש של צוות ומאמין מאוד בעבודת צוות. אני מתייעץ עם הצוות שלי ובסוף לוקח את ההחלטה. אני שמח שהיום ההחלטות עבדו טוב וההצלחה של כולם. אני לא חושב יותר מדי, אני פה ועושה את העבודה, מרגיש טוב. אני אמשיך הלאה כל עוד יגידו לי, אני אמשיך הלאה. אני מקווה שנתחזק בעוד שחקן או שניים, כדי לרוץ לאליפות צריך יציבות וסגל רחב. בית"ר נבנתה בשביל להיות למעלה, כמה למעלה? זה תלוי ביציבות שנשמור עליה".

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
מרגיש בבית. יוסי בניון/ברני ארדוב

יוסי בניון שכבש את השער השני של בית"ר הוסיף: "קודם כל אני אישית נהנה פה. כשהתחלנו את העונה מול מכבי תל אביב בחוץ לא יכולנו להגיד שנתחיל עם שש משש. היום לא פתחנו טוב, אבל ידענו לחזור ולהציג את היכולת שלנו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהישאר ביחד, רק ככה נצליח. סימנתי ללבנדה כי אמרתי לו במחצית שיש לי תחושה שאני אכבוש שער. אני נהנה, כמובן שכל שחקן רוצה לשחק, אבל אני שמח וגם כשאני עולה מהספסל אני רוצה לשנות את המשחקים. אני נהנה, מנסה לעשות את המקסימום וזה הכי חשוב. יש פה חומר מצוין והם הוכיחו את זה גם בעונה שעברה כשלא הייתי פה. לא צריך להיסחף, אנחנו רק במחזור השני. יהיה מצחיק לדבר עכשיו על אליפות. יש הרבה קבוצות חזקות בליגה. זה רק מחזור שני ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו באמצע הטבלה. אנחנו לא צריכים להסתנוור. יש קבוצות לא פחות טובות מאיתנו שפתחו את העונה לא טוב והדברים האלה קורים. אי אפשר לדעת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 ועלתה למקום הראשון

לכתבה המלאה
ראובן עטר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
שני משחקי ליגה, אפס נקודות. ראובן עטר/ברני ארדוב

מנגד, מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר דווקא שמר על אופטימיות ואמר לאחר המשחק: "תחושות מאכזבות, אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים על הרצון והמחויבות. קיבלנו שלושה שערים ממצבים נייחים, כולל שערים בגלל שהיה חסר לנו השחקן שהורחק. יש הרבה דברים מעודדים למרות ההפסד הכואב. הצטרפו אלינו שני שחקנים טובים וראינו אותם גם היום. אני משוכנע שבהמשך יהיה הרבה יותר טוב. הבאנו בלם שאני מרוצה ממנו מאוד. הורחק לנו בלם ואני לא מדבר על אם הגיע לו או לא, אותו שחקן שהורחק היה אמור להיות בקורה הקרובה. אז הצבתי שחקן קצת יותר נמוך ובכל פעם הקדימו אותו. לא רציני לדבר על אופי, הורחק לנו שחקן, בלם. גם ככה הבלם שנשאר הוא חדש ורק נמצא איתנו כמה ימים. אין קשר בין המשחק הזה למשחק הקודם. מי שמבין בכדורגל וראה את המשחק, ראה שיש לי קבוצה טובה. אני מניח שעד סיום חלון ההעברות, נצרף עוד זר וישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully