וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי חתם לשנתיים במכבי חיפה: "סוגר מעגל, רגע מרגש"

30.8.2017 / 16:53

הקשר שהגיע במסגרת עסקת אלירן עטר עבר בדיקות רפואיות ושב למועדון בו גדל: "תמיד חלמתי להגיע לבוגרים, מחכה כבר לפגוש את הקהל האדיר". בסביבתו סיפרו: "מי שאומר שעטר סבל מהעסקה, לא מבין מה עבר עליו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שלומי אזולאי חתם היום (רביעי) רשמית לשנתיים במכבי חיפה לאחר שעבר בדיקות רפואיות. הקשר שב לקבוצה בה גדל במסגרת עסקת אלירן עטר, ואמר: "מגיל 12 אני במכבי חיפה. עברתי את כל הקבוצות במחלקה ותמיד חלמתי להגיע לבוגרים, זה גם היה החלום של אבא שלי יעקב ז"ל. היום אני סוגר מעגל, בחזרה למקום שבו גדלתי. זה רגע מרגש עבורי לחזור ללבוש שוב ירוק. רציתי בזה ומעכשיו כל כולי נתון להצלחת המועדון. מחכה כבר לפגוש את הקהל האדיר בחיפה".

"שלומי אזולאי היה השחקן שסבל שסבל יותר מכולם בעסקת עטר. הוא הבין שמכבי תל אביב לא רוצה אותו, והוא היה תלוי בעסקה אחרת. אם לא היינו רוצים אותו או חושבים שהוא מסוגל לשדרג את הקבוצה, לא היינו עושים את העסקה הזאת. כבר שנתיים שהוא רוצה להגיע לכאן". כך אמרו אתמול (שלישי) במכבי חיפה לאחר השלמת עסקת עטר מול מכבי תל אביב, שהחזירה את הקשר למועדון בו גדל. מקורבים לעסקה סיפרו כי עד שלשום, אזולאי עדיין לא ידע היכן ישחק.

בהתייעצות שקיים עם סוכנו אבי נמני, התבקש השחקן להמתין לסגירת עסקת עטר ולהמשיך להתאמן כרגיל. רק אתמול, לאחר התקדמות שהושגה בין הצדדים בשעות הצהריים, אזולאי התבשר כי עליו להגיע לבדיקות רפואיות במכבי חיפה לאחר שאישר, כמובן, שהוא מעוניין לבצע את המעבר. "מי שאומר שעטר סבל מהעסקה הזאת, לא מבין מה עבר על אזולאי", סיפר מקורב לעסקה אתמול. "אם הפעם הוא לא היה עובר, זאת הייתה מכה גדולה עבורו. יש יותר מדי שנאה בין המועדונים זו הייתה הסיבה העיקרית לעיכוב. עד שהעסקה לא נחתמה, שלומי הרגיש שהוא עשוי להישאר במכבי תל אביב".

עוד בנושא:

מכבי חיפה אישרה: שלומי אזולאי סיכם לשנתיים כחלק מעסקת עטר
אלירן עטר חתם לשנתיים במכבי תל אביב, ירוויח 435 אלף דולר לעונה
גם עטר כבר היה מותש: מאחורי הקלעים על העסקה שסוף סוף נסגרה

שלומי אזולאי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
וולקאם. שלומי אזולאי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

כצפוי, במועדון החליטו כי החלוץ מוחמד עוואד יישאר בקבוצה ומי שיושאל יהיה שון וייסמן. החלוץ מבוקש במכבי נתניה, שמנסה לצרפו. גם מוחמד אבו פאני ועמית זנטי אמורים לקבל אור ירוק לצאת לעונת השאלה. לפחות אחד מבין יונתן לוי, איתן וולבלום ושי בן דוד עשויים לעזוב בסופו של דבר. "אי אפשר להישאר עם סגל של 30 שחקנים. בחלק מהעמדות העומס גדול מדי", אמרו.

במכבי חיפה אישרו הבוקר כי הושג סיכום סופי בעסקת השאלתו של הולמאר איולפסון ללבסקי סופיה. כזכור, בשבוע שעבר דווח בתקשורת הבולגרית כי השחקן יושאל, אך כעת הושג סיכום סופי לגבי נושא השכר, כשהבולגרים ישלמו את מלוא שכרו שנאמד בכ-330 אלף יורו נטו לעונה. שחקן נוסף שעזב את הירוקים באופן רשמי הוא הקשר הצ'כי קמיל ואצק, שחתם בשלאסק ורוצלאב הפולנית. בכך, הצליח המועדון למכור או להשאיל את כל הזרים ששוחררו בקיץ.

עדכון ראשון: 9:28

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן שלאסק ורוצלאב קמיל ואצק. אתר רשמי שלאסק ורוצלאב, אתר רשמי
ואצק מוצג בורוצלאב/אתר רשמי, אתר רשמי שלאסק ורוצלאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully