וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תנסה לבטל את העונש של ניר ברדע: "חייבים לתקן את האי צדק"

29.8.2017 / 7:51

זעם בקבוצה בעקבות הרחקתו הלא צודקת של השחקן מול בית"ר. באיגוד השופטים הודו שמדובר בטעות, רפי נידם: "אם זה היה קורה לאחת הגדולות, התקשורת לא היתה מניחה לזה לרגע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זעם במ.ס. אשדוד בעקבות הרחקתו הלא מוצדקת של בלם הקבוצה ניר ברדע אמש (שני) במשחק מול בית"ר ירושלים. קוון המשחק מירון פז לא זיהה נבדל ברור של איתי שכטר ובכך הביא באופן ישיר להחלטה של השופט רועי ריינשרייבר להרחיק בכרטיס אדום את ברדע שנגע בכדור בידו.
באשדוד לא מתכוונים לשתוק ופנו כבר אמש ליועץ המשפטי של הקבוצה עורך הדין יוסי גייר כדי שיבחן את כל הדרכים העומדות לרשותו להגיש בקשה לביטול הרחקתו של השחקן.

מנכ"ל הקבוצה רפי נידם אמר אמש: "ניר ברדע הורחק בשל טעות קשה של צוות השיפוט. בית"ר ניצלה את החיסרון המספרי שלנו והפכה את התוצאה. את הנקודות כבר לא נקבל אבל אי אפשר להוסיף חטא על חטא ולעשות לנו את העוול הגדול הזה. ההתאחדות ואיגוד השופטים חייבים לבטל את הרחקתו של ברדע ולמנוע את העוול הגדול שנגרם למ.ס. אשדוד. אם זה היה קורה לאחת הגדולות, תקשורת הספורט לא היתה מניחה לזה לרגע. זה מקרה קשה מאוד של טעות שיפוטית ומישהו חייב לתקן את אי הצדק הזה".

באיגוד השופטים הודו כבר אמש כי נעשתה טעות גדולה כאשר לא נשרקה שריקה לנבדל. גורם באיגוד אמר אמש: "זה מקרה קלאסי שמהווה דוגמא לכך שצריך לעבור בהקדם לנוהל של שופט טלוויזיה, שהיה במקרה הזה מבטל מיד ובקלות את ההרחקה של בלם אשדוד".

באשדוד מצאו למרות התבוסה גם כמה נקודות חיוביות והן היכולת של ויקטור גנב ובלסינג אלקה כבר במשחק הראשון שלהם במדי הקבוצה. באשדוד ממשיכים בחיפושים אחר בלם ישראלי וקשר אחורי זר.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 ועלתה למקום הראשון
ראובן עטר: "יש דברים מעודדים למרות ההפסד"

ניר ברדע שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
באשדוד לא יעברו על ההרחקה לסדר היום. ברדע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully