וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של פלויד מייוות'ר: "קונור מקגרגור היה פאתטי, מישהו עוד יהרוג אותו בזירה"

קונור מקגרגור שוקל לחזור לזירת האיגרוף, אך סופג ביקורת ממאמנו של האלוף האמריקאי: "לא התרשמתי, הוא הכה מאחורי הראש, עשה דברים משוגעים". גם מייוות'ר מזהיר: "יריבים צעירים יפילו אותו הרבה יותר מהר"

פלויד מייוות'ר מול קונור מקגרגור. רויטרס
"בחיים שלי לא ראיתי מישהו שמדבר ככה, ואז עולה לקרב ומתאגרף בצורה הזאת"/רויטרס

פלויד מייוות'ר סיניור, אביו של המתאגרף, טוען כי קונור מקגרגור עלול להיהרג בזירת האיגרוף אם ימשיך לנסות להתאגרף באופן מקצועני. כוכב ה-UFC הפסיד לפלויד מייוות'ר בקרב האיגרוף הגדול שנערך בלאס וגאס בשבת, אחרי שספג נוקאאוט טכני בסיבוב העשירי, במה שלמעשה היה קרב האיגרוף המקצועני הראשון של מקגרגור. אביו של מייוות'ר לא ממש התרשם מיכולות האיגרוף של האירי, שאומנם החל את הקרב בצורה נמרצת אבל לאט לאט דעך ולא הצליח להתמודד עם המיומנויות הטקטיות והטכניות של מתאגרף מנוסה ואיכותי כמו אלוף העולם הבלתי מנוצח.

עוד בנושא

קרב המאה: פלויד מייוות'ר ניצח את קונור מקגרגור בנוקאאוט טכני
מקגרגור חגג כל הלילה עם מעריציו, מייוות'ר הכריז על פרישה והחמיא ליריבו
קונור מקגרגור סופר את הכסף: "שולח את רואי החשבון שלי כמו פאקינג כרישים"

פלויד מייוות'ר מול קונור מקגרגור. רויטרס
מייוות'ר מזהיר: "המתאגרפים האחרים, האריות הצעירים האלה, הם שולחים הרבה יותר קומבינציות ממני"/רויטרס

"לא, לא התרשמתי במיוחד ממנו", אמר מייוות'ר סיניור, מצוות האימון של אלוף העולם הבלתי מנוצח, "בחיים שלי לא ראיתי מישהו שמדבר ככה, ואז עולה לקרב ומתאגרף בצורה הזאת. כלומר, זה היה פאתטי, הדרך שבה הוא נלחם. כל המכות הלא חוקיות והדברים שהוא עשה, להכות מישהו מאחורי הראש, לעשות את כל הדברים האלה. באמת בן אדם, הדברים האלה משוגעים. תן לי להגיד לך משהו - אם הוא ימשיך להילחם ולעשות את זה בזירות האיגרוף, מישהו עוד יהרוג אותו".

הדברים של אביו מייוות'ר באים על רקע הדיבורים בעולם האיגרוף על קרב אפשרי בין מקגרגור לאויב החדש שלו - פולי מאלינאג'י - מתאגרף שהיה יריב אימונים של האירי לקראת הקרב של קונור מול מייוות'ר. מאלינאג'י השמיץ את מקרגור, טען שאין לו סיכוי מול שום מתאגרף ראוי, ואף טען כי היכה אותו נמרצות באימונים שלהם. מנגד, מקגרגור פרסם תמונה בטוויטר של מאלינאג'י שכוב על הזירה בזמן האימונים שלהם וטען שהוריד אותו בנוקאאוט. מאלינאג'י, שבעבר היה אלוף העולם פעמיים, הכחיש בתוקף, וכעת הוא רוצה קרב מול מקגרגור.

"ברור שכן, למה לא? זה הכסף הכי קל שאני יכול לעשות", אמר, "אתם צוחקים עליי? ברור. הוא לא אדם חביב במיוחד. כל מה שאמרתי עליו לפני הקרב התברר כנכון. אמרתי שהוא יתחיל חזק, ואז שהוא יישבר הוא יהפוך לפחדן. מה הוא עושה? מפסיק לשלוח מכות ונסוג לפינות. הוא לא רוצה להתאגרף כשהוא עייף. ואז בסוף הוא מוותר לעצמו ורוצה שזה ייגמר. הוא אמר - 'אוי, למה הפסיקו את הקרב, היו צריכים לתת לי ליפול'. חביבי, בפעם הבאה תנסה לשלוח אגרוף או שניים, ואז ייתנו לך להמשיך".

יש לציין כי גם דנה ווייט, נשיא ה-UFC, מתנגד לרצון של קונור להמשיך להתאגרף. פלויד מייוות'ר, שניצח את מקגרגור בגיל 40, אחרי שנתיים של פרישה, התייחס לשאיפה של האירי: "קונור מקגרגור הוא פייטר ענק, אבל אני מקווה שהוא יישאר ב-UFC ויעשה את מה שהוא מצטיין בו. הוא חייב להבין - אני בן 40, והייתי מחוץ לפעילות במשך 800 ימים. והוא פעיל. הוא נלחם באופן קבוע, מתאמן באופן קבוע, הוא מתחרה. המתאגרפים האחרים, האריות הצעירים האלה, הם שולחים הרבה יותר קומבינציות ממני. אני הייתי פשוט בפינה, זרקתי מכה פה, מכה שם, ושברתי אותו לאט. אבל אם הוא יפגוש את הבחורים הצעירים שנמצאים בכושר, ששולחים מהלומות בקצב הרבה יותר גבוה, הם ינצחו אותו מהר הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully