וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "ההחלטה על השחקן שינופה לא קלה, נשב ונחליט"

28.8.2017 / 21:30

שלושה ימים ליורובאסקט: שמחון חולה ולא התאמן, טימור נקע את הקרסול אך לקח חלק באימון, אליו הגיעו כמאה אוהדים שקראו בשמות השחקנים. המאמן הלאומי: "השחקנים היו בהלם מהקהל"

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"בריטניה העירה אותנו". ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות האחרונות שלה לקראת פתיחת יורובאסקט 2017 ביום חמישי הקרוב, והערב (שני) ערכו שחקני הנבחרת אימון נוסף ביד אליהו, אליו הגיעו כמאה אוהדים שעודדו וקראו בשמות השחקנים. מחר אחרי הצהריים ייכנסו שחקני הנבחרת למלון הילטון, בו ישהו במהלך משחקי היורובאסקט בארץ, כשעד הכניסה להילטון יודיע הצוות המקצועי בראשות המאמן ארז אדלשטיין על הניפוי האחרון מהסגל, מבין אלישי כדיר או עמית שמחון, כשככל הנראה מדובר בשמחון. בלי קשר, הגארד של הפועל אילת לא התאמן היום בשל מחלה. בר טימור נקע את הקרסול במהלך האימון, אך בסיומו לקח בו חלק.

בינתיים נחתו בישראל נבחרות איטליה וגרמניה לקראת פתיחת האימונים הרשמיים ביד אליהו ובדרייב אין מחר. איטליה ערכה אימון ראשון כבר הערב באולם זיסמן ברמת גן, לאחר שסגרו את האימון אל מול ראשי איגוד הכדורסל ואנשי האולם.

עוד בנושא

ראיון עם מוטי דניאל לקראת פתיחת היורובאסקט
הכנה ליורובאסקט: ישראל הפסידה 85:64 לנבחרת בריטניה
צרות בנבחרת ליטא: דונאטס מוטיונאס תקוע ביוסטון, צפוי להחמיץ את פתיחת היורובאסקט

שחקן נבחרת ישראל עמית שמחון. איגוד הכדורסל,
שמחון או כדיר יישארו בחוץ/איגוד הכדורסל

"עמית שמחון חולה עם חום גבוה", סיפר ארז אדלשטיין, "אני והרופא דיברנו איתו, הכי חשוב שיחלים. החלטה על השחקן האחרון שינופה לא קלה, יש לנו גם פציעות. נראה, נשב, נחליט".

על הלקחים מהתבוסה לבריטניה: "צריך ללמוד להסתדר מול אגרסיביות וגודל, לא כל אחד ייתן לנו לשחק את המשחק שאנחנו רוצים. צריך לדעת להגיב להתפתחויות, לדעת לקרוא מצבים, זו מהות הכדורסל. שחקנים יצטרכו לקחת אחריות ולהרים את הרמה שלהם. צריך גם לשפר את ההגנה שלנו מהקצה לקצה, להיות אינטנסיביים מהרגע הראשון, לפעמים עם אנרגיות מחפים על טעויות. אני לא צריך להגיד לכם מזה כדורסל איטלקי וקבוצות של מסינה, נצטרך להגיע עם מרפקים ולזכות בכדורים אבודים. הבריטים באו מוכנים והעירו אותנו, מקווה שנדע להגיב בהתאם".

על האווירה: "אנחנו משתדלים להתעסק בהתרגשות כמה שפחות. מגיע לאנשים פה להצליח, הם נתנו הכל עוד מהנבחרות הצעירות וקיבלו סוכריה - אליפות אירופה בישראל מול המשפחות. הם רוצים להצליח. יותם הלפרין אמר לי לפני האימון שהם בטירוף. אין מה לדבר, רק להרגיע. אנחנו לא הולכים להסגר בבית מלון, נחיה את ההרגלים שלנו. מוטי דניאל ששיחק בנבחרת אומר שלא היה דבר כזה מבחינת קהל, השחקנים היו בהלם - אוהדים עלו למגרש, קראו בשמות שלהם. באליפות אנחנו צריכים לגרום לקהל לקום מהכיסא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully